کابل کواکسیال در بازار لاله زار ( فروش, مشاوره و اجرا )

Coaxial cable-1
Coaxial cable-2




دامنه کاربرد کابل کواکسیال می‌تواند بسیار متفاوت بوده و طیف متنوعی از سیستم‌های ارتباطی و شبکه‌های کامپیوتری گرفته تا تجهیزات نظامی و تجهیزات علمی خاص را شامل شود. در ساده‌ترین کاربرد این کابل، اگر تلویزیون کابلی یا ماهواره‌ای در منزل دارید، تنها با کمک یک کابل کواکسیال است. که می‌توانید داده‌ها را از گیرنده ماهواره یا اپراتور تلویزیون کابلی خود منتقل نمایید! به بیانی کلی‌تر، کابل کواکسیال در انتقال سیگنال های فرکانس بالا در تجهیزات ساده و در فواصل طولانی موثر است.. رایج‌ترین زمینه‌های کاربرد این کابل را می‌توان به این شرح ارائه داد:

کابل های RG- دارای رساناهای بزرگتر هستند ، بنابراین کیفیت سیگنال بهتری را ارائه می دهند. آن ها عایق دی الکتریک ضخیم تری دارند و با نوع دیگری از محافظ ساخته شده اند و به آن ها اجازه می دهد سیگنال های سطح GHz را به طور موثرتری مدیریت کنند. از آنجا که این نوع کابل نازک است. ، می توان آن را به راحتی در دیوارها یا سقف ها نصب کرد.

برای اطمینان از این که کابل کواکسیال به طور درست کار می‌کند باید یک جک لوک‌بک را به یک پورت اضافه کنید و برای آزمایش کابل از آن است.فاده کنید. البته برای ارزیابی نحوه عملکرد کابل از پارامترهایی است.فاده می‌شود از جمله:



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در بازار لاله زار