کابل کواکسیال در شهرک صنعتی خوارزمی ( فروش, مشاوره و اجرا )

Coaxial cable-1
Coaxial cable-2



شهرک صنعتی خوارزمی در فاصله نسبتا زیادی از تهران واقع شده است.. اما احداث جاده کمربندی پاکدشت که دقیقا از مقابل این شهرک می گذرد، یک پروژه ملی بسیار بزرگ است. که فاصله تهران تا این شهرک صنعتی را به حدود دقیقه کاهش می دهد. این شهرک در مجاورت اتوبان و آزادراه تهران &#; مشهد قرار دارد و عرض . کیلومتری آزادراه فضای مناسبی را برای تبلیغات صنعتگران ایجاد کرده است..  به همین دلیل وزیر راه و شهرسازی راه های مختلفی را برای تامین هزینه های اضافی ساخت این جاده بررسی کرده و با هماهنگی های صورت گرفته با سازمان مدیریت برنامه ریزی کشور، بیش از کیلومتر ساخته شده است..

شهرک صنعتی خوارزمی به یکی از بهترین و بزرگ ترین شهرک های صنعتی تهران تبدیل می شود و با است.ان تهران فاصله قابل توجهی دارد. با توجه به اینکه می توان مسیر این شهرک صنعتی به است.ان تهران را با است.فاده از جاده های مختلف کوتاه کرد، سرمایه گذاری هایی برای احداث جاده های جدید انجام شده است..

شهرک خوارزمی در تاریخ // با مساحتی بالغ بر هکتار تأسیس و تا به امروز حدود . هکتار واگذار شده است.. همین طور تعداد قراردادهای به نتیجه رسید نیز به قرارداد رسیده است.. همچنین باعث اشتغال به کار نفر در این شهرک شده است..


تولید انواع کابل کواکسیال خود نشان‌دهنده این است. که شما باید کابل کواکسیال را با توجه به مورد است.فاده آن انتخاب کنید. ما در این مجموعه با ارائه انواع کابل کواکسیال با کیفیت که با است.فاده از مواد مرغوب تولید شده‌اند برای مصارف خانگی و تجاری، محصولی مطابق با است.انداردهای جهانی را ارائه می‌کنیم. شما می‌توانید با انتخاب محصول مورد نظر از کاتالوگ با ما برای خرید کاواکسیال با کیفیت با ما در تماس باشید.

مجموعه صنعت برق با هدف ساماندهی شرکت ها ، نمایندگان و مراکز فروش در صنعت برق کشور و آگاهی رسانی به مشتریان گرامی که همانا حمایت کننده گان اصلی ما در این عرصه می باشند و با هدف ایجاد رابطه مستقیم بین تولید کنندگان و مصرف کننده گان به دنبال توسعه و ایجاد یکپارچگی در بازار صنعت برق کشور و همچنین در جهت مبارزه با فروش اجناس تقلبی و جلوگیری از به اشتباه افتادن مشتریان در شناسایی شرکت هایی که با نام های مشابه ثبت شده اند و مسائلی از این دست که موجب نابسامانی های موجود در بازار برق کشور گردیده و لطمات بسیاری به تولید کنندگان و نمایندهای محترم آنان وارد آورده ، لذا این مجموعه اقدام به ایجاد سامانه ای تخصصی در این رابطه کرده است. .

 چرا که در عرضه مستقیم، به دلیل حذف واسطه‌های متعدد و حذف هزینه‌های مازادی همچون هزینه حمل و نقل، هزینه تبلیغات و &#; محصول نهایی با قیمت تمام شده بسیار کمتری در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. بنابراین در خرید از این مجموعه تردید نداشته و با اطمینان خاطری تمام، از کیفیت و قیمت محصول، سفارش نهایی خود را ثبت نمایید.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهرک صنعتی خوارزمی