کابل کواکسیال در شهرک صنعتی پرند ( فروش, مشاوره و اجرا )

Coaxial cable-1
Coaxial cable-2



شهرک صنعتی پرند، در ۵ کیلومتری جنوب غرب تهران و در زمینی به وسعت ۵۸ هکتار؛ در سال ۸ افتتحاح و راه اندازی شد.این شهرک صنعتی به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی توانسته با امکاناتی که دارد نظر بسیاری از فعالان حوزه صنعتی را به خود جلب نماید.

از اصناف مستقر در این شهرک می توان به خودروسازی، قطعه سازی برق و الکترونیک، صنایع فلزی، صنایع چوبی و خدمات اشاره کرد. همچنین برخی از شرکت های بزرگ فعال در این شهرک عبارتند از: پانل تونیکس ، فراسو ، کمپارس ، سبلان و&#; اشتراک کرد.

تبدیل شدن به قطب صنعتی تولید قطعات مختلف خودرو و خدمات فناوری اطلاعات در ایران به صورت متمرکز، ایجاد فضای مناسب برای صادرات به دلیل مجاورت با فرودگاه امام خمینی (ره)، نزدیک بودن به شهر تازه تاسیس عمران پرند، برای اسکان کارگران و مدیران کارخانه برپایی نمایشگاه بین المللی عرضه کالا در شهر جدید پرند با راه اندازی خط مترو پرند تا ایستگاه شهید و راه اندازی مونوریل تهران تا فرودگاه امام خمینی (ره) ، در آینده ای نزدیک دسترسی آسان به شهر خواهد بود.


از انتهای کابل، حدود . سانتی‌متر، روکش پلاستیکی کابل را ببرید. لایه پلاستیکی را بعد از بریدن طوری نگه دارید که رسانای داخل آن بیرون باشد. مراقب باشید در زمان بریدن فقط روکش پلاستیکی ان جدا شود زیرا برش عمیق، به طور کلی اتصال را قطع می‌کند. بعد از بریدن تمام پوسته کابل، بافت اصلی آن را مشاهده می‌کنید. بعد از جدا کردن تمام بخش‌های اضافه، سر رابط را به بافت ان وصل کنید. در این مرحله باید دقت کنید که هیچ یک از بخش‌های اضافه اطراف کابل، با رسانا ارتباط پیدا نکنند چرا که سیگنال‌ها راخراب می‌کنند.

. هادی مرکزی و هادی بیرونی یا سپر،  به گونه‌ای پیکربندی شده‌اند که است.وانه های متحدالمرکزی را با یک محور مشترک ( هم محوری) تشکیل می‌دهند. این کابل‌ها، با تجهیزاتی آزمایش می‌شوند که انواع مختلفی از  شرایط عملکرد محیطی و الکتریکی شناخته شده را شبیه‌سازی می‌کنند. در نتیجه می‌توان روی این کابل‌ها برای عملکرد مثبت، مطمئن و بدون مشکل حساب باز کرد.

کابل کواکسیال برای اتصال به درگاه ورودی به یک رابط نیاز دارد اما اگر کابل کواکسیال بدون نیاز به رابط خریداری کرده باشید کارتان برای اتصال راحت‌تر می‌شود. برای است.فاده از این کابل ابتدا باید سیم کواکسیال را لخت کنید و سپس رشته رسانای داخل آن را بیرون آورده و یک رابط را به طور محکم دور تا دور آن بپیچید. اگر فضایی که قرار است. کواکسیال در آن وصل شود کم بود از یک رابط قائم است.فاده کنید.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهرک صنعتی پرند