کابل کواکسیال در پردیس ( فروش, مشاوره و اجرا )

Coaxial cable-1
Coaxial cable-2



شما حتما از جاده قدیمش رفتید، از جاده ی جدیدش بری همچین چیزی نیست. من ساله اومدم پردیس، آب و هوای عالی داره. تابستونش خیلی گرم نیست. دسترسی خوبی هم به تهران داره، اون جاهای نیمه ساختشم فازای تازه ساختشه که هنوز بهره برداری نشده! کجاهاش رفتید که این چیزارو دیدین؟ عجیبه چون اتفاقا جای مناسبیه برای زندگی!

فرمانداری شهر پردیس، ادارۀ مخابرات، ادارۀ گاز، ثبت اسناد و املاک، ادارۀ پست، کمیته امداد، ادارۀ فنی و حرفه‌ای، شورای اسلامی، ادارۀ کتابخانه‌های عمومی، بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس، ادارۀ تعاون و کار و رفاه اجتماعی، ادارۀ فرهنگ و ارشاد، ادارۀ منابع طبیعی، ادارۀ امور مالیاتی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، ادارۀ صنعت و معدن و تجارت، سازمان حمل نقل، پارک فناوری پردیس، آموزش و پرورش، دانشگاه پبام نور، دانشگاه آزاد، پلیس راهور، کلانتری، ادارۀ ورزش و جوانان، دادگستری و...

مراکز تجاری، فروشگاه‌های مختلف و امکانات زیادی در شهر پردیس جای گرفته که شما در هر نقطه از اون میتونین بهش دسترسی داشته باشین. به عنوان نمونه؛ پاساژ الماس، پاساژ نیما، مجتمع تجاری ایران زمین، مجتمع تجاری گلستان، مجتمع تجاری بهارستان، پاساژ گلها، مجتمع ولیعصر، مرکز خرید پردیس، مرکز خرید یاقوت، پاساژ امید. 


از انتهای کابل، حدود . سانتی‌متر، روکش پلاستیکی کابل را ببرید. لایه پلاستیکی را بعد از بریدن طوری نگه دارید که رسانای داخل آن بیرون باشد. مراقب باشید در زمان بریدن فقط روکش پلاستیکی ان جدا شود زیرا برش عمیق، به طور کلی اتصال را قطع می‌کند. بعد از بریدن تمام پوسته کابل، بافت اصلی آن را مشاهده می‌کنید. بعد از جدا کردن تمام بخش‌های اضافه، سر رابط را به بافت ان وصل کنید. در این مرحله باید دقت کنید که هیچ یک از بخش‌های اضافه اطراف کابل، با رسانا ارتباط پیدا نکنند چرا که سیگنال‌ها راخراب می‌کنند.

کابل کواکسیال به واسطه یک عایق فوم و با یک غلاف فلزی که نقش محافظ را دارد پوشش داده شده است. و در لایه بعدی نیز یک کاور پلاستیکی دارد. همین ویژگی عایق بودن کابل کواکسیال باعث شده است. تا این کابل بتواند سیگنال‌های آنالوگ با طیف گسترده از فرکانس‌ها را در خود حمل کند. به همین دلیل در گیرنده‌های رادیویی، 

مجموعه صنعت برق با هدف ساماندهی شرکت ها ، نمایندگان و مراکز فروش در صنعت برق کشور و آگاهی رسانی به مشتریان گرامی که همانا حمایت کننده گان اصلی ما در این عرصه می باشند و با هدف ایجاد رابطه مستقیم بین تولید کنندگان و مصرف کننده گان به دنبال توسعه و ایجاد یکپارچگی در بازار صنعت برق کشور و همچنین در جهت مبارزه با فروش اجناس تقلبی و جلوگیری از به اشتباه افتادن مشتریان در شناسایی شرکت هایی که با نام های مشابه ثبت شده اند و مسائلی از این دست که موجب نابسامانی های موجود در بازار برق کشور گردیده و لطمات بسیاری به تولید کنندگان و نمایندهای محترم آنان وارد آورده ، لذا این مجموعه اقدام به ایجاد سامانه ای تخصصی در این رابطه کرده است. .



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در پردیس