کانکتور مخابراتی در بهارستان ( فروش, مشاوره و اجرا )

Telecommunication connector-1
Telecommunication connector-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اولین اقدام برای محوطه‌سازی میدان بهارستان در سال‌های بعد از مشروطه با ریاست منطق‌الملک، رییس بلدیه تهران، انجام شد. به دستور وی اطراف میدان درختکاری و فضای سبز ایجاد شد. در سال ۵ میدان بهارستان توسط سازمان زیباسازی تغییر شکل داد و تمامی ساختمان‌های پیرامون آن پیرایش و از زواید شهری پالایش شد. توپی به‌صورت نمادین در ضلع جنوب غربی میدان نصب شد و کتیبه‌ای با کلمه در شمال غرب میدان نصب شد که به تاریخچه آن اشاره دارد.

مجسمه برنزی رضاشاه در سال در مرکز میدان بهارستان بر پایه‌ای مزین به چهار ستون هخامنشی، روی صفحه‌ای نصب شد. در حوادث سال اولین مجسمه‌ای که در تهران سرنگون شد، مجسمه رضاشاه در میدان بهارستان بود. اما بعد از آن در سر جای خود قرار گرفت و تا سال ۵ برقرار بود. بعد از پیروزی انقلاب ۵ مجسمه رضاشاه از میدان بهارستان برداشته شد.

تهران به‌عنوان پایتخت ایران در طول حیات خود محل وقوع رویدادهای تاریخی متعددی بوده است.. یکی از مشهورترین نقاط شهر از این نظر میدان بهارستان است.. میدان بهارستان تهران از مهم‌ترین و قدیمی‌ترین میدان‌های پایتخت است. که نظاره‌گر رویدادهای تلخ و شیرین بسیاری بوده است.. با کجارو همراه باشید.


 همانطور که در ابتدا گفته شد کانکتور مخابراتی به قطعاتی گفته میشود که کابل را به تجهیزات دیگر متصل می نماید. کانکتور‌های مخابراتی به انواع کانکتور نرگی و مادگی طبقه بندی می شوند. کانکتور مادگی معمولا روی برد لحیم می شود و کانکتور نرگی روی کانکتور مادگی می نشیند.

کابل های مخابراتی به دلیل اتقال دیتا، دارای ویژگی هایی هستند که آنها را از کابل های برق متمایز می سازد. بر این اساس، این کابل ها بایستی به وسیله ی اتصال دهنده هایی به هم مرتبط شوند که دارای خصوصیات ذیل باشند: ایمن باشند - محکم باشند - باید قابلیت بارها جداشدن و اتصال مجدد را داشته باشند و ارزان باشند.

کانکتور TNC شبیه کانکتور BNC است. با این تفاوت که این کانکتور پیچی است.. از این کانکتور با اطمینان در مکان های دارای ارتعاش و لرزش نیز است.فاده می شود. این کانکتور به نسبت کانکتور BNC در محدوده ی فرکانسی بیشتری قادر به کار است.، ضمن این که توان بالاتری را نیز می تواند تحمل کند. پیشنهاد می‌شود مقاله دیگر ما درباره



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در بهارستان