کیت گراند در ورامین ( فروش, مشاوره و اجرا )

Keith Grand-1
Keith Grand-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



یکی دیگر از جاذبه‌های تاریخی شهرستان ورامین، بنای تاریخی قلعه ایرج است.. قلعه ایرج در مجاورت روستای عسگرآباد عباسی و در ضلع شمالی بزرگ‌راه شهدای پرواز شهرستان پیشوا قرار دارد. این قلعه در حقیقت بزرگ‌ترین قلعه‌ خشتی نظامی در ایران محسوب می‌شود. تاریخ ساخت قلعه به دوران ساسانیان بازمی‌گردد و به دلیل فرسایش در حال نابودی است..

سبک معماری برج علاءالدین بسیار خاص و زیبا است. و بنای اصلی بسیار مشابه گنبد کاووس می‌باشد. برج در حدود متر ارتفاع دارد و از دو قسمت اصلی (بدنه‌ای مدور با بلندای متر) و گنبدی با ارتفاع ۵ متر  که بر روی بدنه قرار می‌گیرد، به‌وجود آمده است..

روستای قلعه بلند یکی از روستای‌های تفریحی و زیبا در بخش جوادآباد شهرستان ورامین است.. این روستا بنایی به نام قلعه بلند را در خود جای می‌دهد که مربوط به دوره صفوی است. و در سال ۸ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسید.


فرصت کیش در سال ۸ به پشتوانه دانش و تجربه مدیران با سابقه و متخصص خود در صنعت مخابرات، برق و الکترونیک، زیرساخت های مرکز داده ها تاسیس گردید. تامین تجهیزات و خدمات در بخش مخابرات، برق و فناوری اطلاعات و همکاری در پروژه های ملی متعدد..

کیت است.اندارد زمین مطابق با دستورالعمل‌های RoHS (EU //EC) و CRoHS (چین SJ/T-) طراحی شده است. و توسط آزمایشگاه‌های مستقل برای مقاومت در برابر اثرات مخرب جریان صاعقه تأیید شده است.. تسمه مسی از پیش ساخته شده و سخت افزار مربوطه اتصال مناسب به موجبر بیضوی را تسهیل می کند و تضمین می کند که عملکرد موجبر بیضوی به خطر نیفتد. سیم مسی AVG بصورت رشته ای عملی ترین و موثرترین انتقال جریان القایی رعد و برق با اندوکتانس پایین را از موجبر بیضوی شما به زمین سیستم شما فراهم می کند.

انواع کیت گراند و گراند مخابراتی جهت کلیه کابلهای مخابراتی انواع کیت گراند و گراند مخابراتی  جهت کلیه کابلهای مخابراتی / /  جهت انواع کابلهای مخابراتی  و فیدر و کابلهای ویو گاید کیت گراند گراند کیت کیت گراند فیدر کیت گراند RFS کیت گراند FIMO کیت گراند آر اف grounding kit



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در ورامین