ضایعات مواد معدنی در بازار لاله زار ( خرید )

Mineral waste-1
Mineral waste-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .




این مورد هم دارای ارزش بالایی هستند ولی نه به اندازه مورد قبلی و معمولا از محصولاتی که در ساخت مسکن است.فاده می شوند و دارای ابعاد و سایز بزرگتری هستند تولید می شوند مانند: تیرآهن، خرده‌های میلگرد با ابعاد بزرگ‌تر، قوطی و پروفیل و موادی که در ساخت در و پنجره است.فاده می شوند نیز جزو این دسته قرار می گیرند. این   ضایعات هم ارزش بالایی داشته و هم می توانند به چرخه تولید بازگردند و هم میتوانند جز مواد اولیه در تولید مواد مورد است.فاده قرار گیرند.

وی با اشاره به اینکه آنچه در صنعت سنگ با عنوان «ضایعات » نام برده می شود را درواقع ضایعات تلقی نمی کنیم ، تصریح می کند: ماده معدنی از ضایعات تراورتن قابل است.حصال است. که در صنایعی همچون داروسازی ، لاستیک سازی ، ریخته گری و اکسیداسیون و احیا، صنایع ساختمانی ، پالایشگاه ها، صنایع کاغذ و ... قابل است.فاده هستند. سروش می افزاید: برخورداری از منابع سرشار مواد خام باعث می شود زباله ضایعات معدنی مورد توجه و است.فاده قرار نگیرد و کار تحقیقاتی چندانی نیز در خصوص ایجاد کاربری های مختلف از این دست ضایعات انجام نشود.

ضایعات پلی اتیلنی سبک یا LDPE: این نوع از مواد پلاستیکی از جنس پلی اتیلن کم تراکم هستند به همین دلیل به این مواد سبک می گویند. این ماده برای ساخت کیسه های نایلونی است.فاده می شوند. این مواد برای محیط زیست و سلامت انسان بی خطر هستند. ولی قابلیت بازیافت کامل را ندارند به همین دلیل از ارزش کمتری نسبت به سایر مواد برخوردار هستند.



( خرید ) های دیگر در بازار لاله زار