ضایعات مواد معدنی در لواسان ( خرید )

Mineral waste-1
Mineral waste-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



محله لواسان تهران دارای دو بخش لو و آسان است.. لو به معنای لبه و تیغه کوه و آسان به معنای بالا آمدن و بلند شدن است.. به طور کلی چنین می‌توان گفت که کلمه لواسان به معنای محل برآمدن خورشید است.. لواسان در گذشته نام کوه دماوند بوده است. و سپس لواسانات به غرب و جنوب غرب دماوند اطلاق شده است..

سد لتیان سومین مورد از مهم‌ترین جاهای دیدنی در سفر به لواسان است. که آب آن از رودخانه ‌های لواسان تأمین می‌شود. شاید علت نام‌گذاری این سد برایتان جالب باشد. زمانی که این سد را به منظور تأمین آب شرب شهر تهران احداث کردند دریاچه‌ای در پشت سد ایجاد شد. با شکل‌گیری این دریاچه روستایی به نام لتیان به طور کامل زیر آب رفت. بعد از این اتفاق نام سد و دریاچه را به نام روستای زیر آب رفته تغییر دادند.

یکی از اولین جاهای دیدنی در سفر به لواسان گردنه قوچک است.؛ اما چرا باید از این گردنه دیدن کنیم؟ گردنه قوچک گردنه‌ای است. که تهران را به منطقه شمیرانات و جاهای دیدنی لواسان متصل می‌سازد. علاوه بر این در اینجا شاهد پارک جنگلی لواسان هم هستید. البته لواسان چند پارک جنگلی دارد و این پارک را با نام پارک جنگلی قوچک هم می‌شناسند.


پلی کربنات یا PC: این ماده از قدیمی ترن مواد ساخت پلاستیک به حساب می آید و در ساخت وسایل گسترده ای از جمله  تجهیزات و وسایل کامپیوتر مانند: کیس کامپیوتر و ظرف غذا مورد است.فاده قرار میگیرد. البته است.فاده از این ماده برای ساخت ظروف غذایی به علت ایجاد آلودگی منسوخ شده است.. این ماده هم در برابر گرما مواد و گاز سمی تولید می کند. و کاملا قابل بازیافت و است.فاده به عنوان ضایعات بازیافتی در چرخه تولید می باشد.

یکــی از مهمتریــن مشکلات زیســت محیطــی در صنعــت ســنگ ســاختمانی حجــم بســیار بالای تولیــد ضایعــات اســت. بــه طــور متوســط در هنــگام تولیــد بلوک هــای سـنگی در معـدن - درصـد، در هنـگام حمـل و نقـل و فـرآوری - درصـد و در مجمـوع حـدوداً - درصد وزنــی ســنگ خــام اســتخراج شــده بــه ضایعــات تبدیــل میشــود. ایــن ضایعــات اکثــراً بــه صــورت دمپ هــای باطلـه در نقـاط مختلـف بـه روی هـم دپـو میشـود کـه بـه مـرور زمـان بـا انجـام واکنشهـای فیزیکـی و شـیمیایی بـر اکوسیسـتم منطقـه تاثیـر منفـی خواهـد داشـت. ایـن حجـم عظیــم ضایعــات عــاوه بــر مشــکالت زیســت محیطــی بــه لحــاظ جمــعآوری، بارگیــری و باربــری آنهــا تــا محــل دمـپ هزینه هـای سـنگینی را نیـز بـر صاحبـان ایـن صنعـت تحمیــل میکنــد. در مراحــل مختلــف برداشــت و فــرآوری ســنگهای سـاختمانی روش هـای بـرای کاهـش اثـرات زیسـت محیطـی حاصـل از ضایعـات آنهـا وجـود دارد کـه در جـدول آورده شــده اســت.

به عنوان مثال وقتی سنگ آهن را فرآوری می کنید و عیارش را به درصد می رسانید بخش باقیمانده را باطله می گویند که حاوی درصدی از آهن است. . مشکانی اضافه می کند: فلز موجود در این باطله به طور مستقیم قابل است.فاده نیست اما تکنیک هایی به بازار آمده که می تواند از همین باطله ها نیز فلز باارزش را جدا کرده و به سودآوری دیگری برای تولیدکننده برساند. وی با اشاره به اینکه فناوری است.فاده دوباره از باطله ها و ضایعات معدنی در دنیا موجود است. و در برهه ای به ایران نیز وارد شده است. ، ادامه می دهد: مثال دیگر کارخانه های فلوتاسیون سرب و روی است. که بعد از است.حصال و فرآوری در باطله های آن به مقادیری طلا می توان برخورد کرد که است.حصال دوباره آنها اقتصادی و عملی است. .



( خرید ) های دیگر در لواسان