ضایعات پلاستیک و پلیمر در ناحیه صنعتی بیجین ری ( خرید )

Plastic and polymer waste-1
Plastic and polymer waste-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



ناحیه صنعتی بيجين ري واقع در است.ان: تهران واقع در شهرستان: ري آدرس: جاده قدیم قم -تهران جنب پلیس راه حسن اباد مساحت کل ناحیه(کیلومتر): 30 مساحت فاز عملیاتی(کیلومتر): 30 مساحت صنعتی(کیلومتر): 19 تعداد قراردادهای منعقده: 41 تعداد واحد های به بهره برداری رسیده: 10 تعداد طرحهاي در حال ساخت و ساز: 31 تعداد اشتغال واحدهای به بهره برداری رسیده(نفر): 191 مساحت واگذار شده(هکتار): 15.63


یکی از دلایلی که این امر اهمیت خیلی زیادی دارد است.فاده از ضایعات پلاستیک‌های فرسوده و دپو شده که روز به روز به حجم انها اضافه می‌شود است.. با است.فاده مجدد از این ضایعات پلاستیک‌ها همچنین  می توان کمک شایانی به محیط زیست کرد.

این واحدهای اتیلنی به صورت زنجیروار، به دنبال هم ردیف شده اند. واکنش های پلیمریزاسیون واحدهای اتیلن در راکتورهای پالایشگاهی و با است.فاده از کاتالیزورها قابل انجام هستند. محصول سری واکنش های شیمیایی پلیمری شدن، گرانول های پلی اتیلن شفاف با خواص و ویژگی های ارزشمند می باشد.

تولید گرانول پلاستیک رشته ای که ساخت ماشین آلات آن ساده تر بوده و معمولا در ایران مورد است.فاده قرار می‌گیرد روشی است. که در آن ضایعات پلاستیک مانند پلی اتیلن پس از ذوب شدن در دستگاه اکسترودر و عبور از صافی های فلزی بشکل رشته هایی از پلاستیک مذاب در آمده و پس از عبور از یک است.خر آب به داخل یک دستگاه آسیاب کوچک هدایت میشوند و پس از تکه تکه شدن خشک می‌شوند.



( خرید ) های دیگر در ناحیه صنعتی بیجین ری