ضایعات کاغذ و مقوا در شهر جدید اندیشه ( خرید )

Paper and cardboard waste-1
Paper and cardboard waste-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



و اما فاز چهار، منطقه خانه های ویلایی البته با قیمتی کمتر از ویلاهای فاز سه است. و همینطور خانه های سازمانی که چند سال از عمر آنها می گذرد و تقریبا به تعادل قیمت رسیده اند و شاید برای سرمایه گذاران بخش مسکن چندان مناسب نباشند.

اگرچه از لحاظ جغرافیایی این شهر در محدوده اقلیم گرم و خشک قرار دارد لاکن مجاورت آن با کوهپایه های جنوبی البرز و قرار داشتن آن در مسیر بادهای معروف شهریار علاوه بر آن که منجر به آن شده که در اغلب ایام سال از هوای پاک و مطبوعی برخودار باشد همچنین در بسیاری از روزهای بهار و تابستان و بخشی از پاییز، وزش بادهای مذکور که از روی کشتزارهای است.انهای البرز و قزوین عبور می کنند لطافت و خنکای مطبوعی در هوای شهر ایجاد می کنند.

بازار ایرانی – اسلامی که قبلا نیز به آن اشاره شد، در این فاز قرار دارد و بزرگترین مرکز تجاری اندیشه محسوب می شود. علاوه بر آن، بوستان مادران، پارک معلم، مجتمع تجاری ارغوان و مجموعه ورزشی الماس، از دیگر امکانات رفاهی در این فاز هستند.


امحا پرونده های کاغذی یکی دیگر از خدمات مرتبط با خرید و فروش کاغذ باطله و ضایعات مدارک کاغذی است.. ما در انبار مرکزی کاغذ نجاتی، در حضور شما و به سرعت به امحاء مدارک می پردازیم و به این ترتیب می توانید از امنیت اطلاعات محرمانه مجموعه خود اطمینان حاصل نمایید.

متأسفانه کشور ما ایران، از فناوری لازم برای بازیافت ضایعات کاغذ و کارتن به منظور تولید مجدد کاغذ بی‌بهره است.. این فناوری‌ها که در دست کشورهای پیشرفته هستند، به دلیل تحریم بودن ایران نمی‌توانند وارد کشور شوند و به این ترتیب تکنولوژی لازم برای تولید کاغذ از ضایعات کاغذ در دسترس نیست.

آقای دولتخانی خریدار هرگونه کاغذ و کتاب و مجله و &#; است.. شما باید ضایعات خود را درب انبار به ایشان در محدوده حصارک است.ان البرز تحویل دهید. قیمت خرید تناژ بالا، کیلویی ۵ تومان است.. بعد از وزن کردن روی ترازو، همان جا نقدا تمام مبلغ را به شما پرداخت خواهند کرد. پیک تحویل از درب منزل شما نیز وجود دارد که احتمالا هزینه پیک را شما باید بپردازید. شماره تماس آقای دولتخانی:   آدرس انبار آقای دولتخانی: حصارک بعداز سه راه پستخانه نبش کوچه ۵ گاراژ دولتخانی



( خرید ) های دیگر در شهر جدید اندیشه