ماشین آلات بازیافت در شهرک صنعتی نصیرآباد ( خرید, مشاوره و اجرا )

Recycling machines-1
Recycling machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



فهرست کامل و آماده شرکت ها و کارخانه های فعال شهرک صنعتی نصیر آباد همراه با آدرس و شماره تلفن شرکت ها در قالب فایل PDF با بهترین کیفیت،تعداد کارخانه های و شرکتهای موجود در این لیست بیش از شرکت می باشد. این فایل در تاریخ // تهیه شده است..

فهرست کامل و آماده شرکت ها و کارخانه های فعال شهرک صنعتی نصیر آباد همراه با آدرس و شماره تلفن شرکت ها در قالب فایل PDF با بهترین کیفیت،تعداد کارخانه های و شرکتهای موجود در این لیست بیش از شرکت می باشد. این فایل در تاریخ // تهیه شده است..


یکی از زباله های کم مصرف کار شده زباله های الکترونیکی و رایانه ای است.. از آنجا که این ضایعات هنوز هم ممکن است. کارایی و بیشتر مورد نیاز کسانی باشد که درآمد کمتری دارند ، که ممکن است. آن را با راندمان بیشتری نسبت به بازیافت های بزرگ بفروشند یا از آن است.فاده کنند.

شرکت فلاتک در جهت جداسازی سریع زباله ها قبل از دفن، اقدام به طراحی و ساخت خط پردازش و بازیافت زباله شهری در ظرفیت های مختلف نموده است.. است.فاده جهت مخلوط زباله های تر و خشک، طراحی اقتصادی جهت است.فاده از حداقل نیروی انسانی و کمترین نیاز به تعمیر و نگهداری، دارای کیسه باز کن، خط جدایش مواد سبک زباله به صورت گرانشی، جداکننده مغناطیسی: جداکننده هاي مغناطيسي در انواع مختلفي ساخته مي شوند که بر حسب نياز کاربردهاي گوناگوني نيز در صنايع مختلف دارند. جدا کننده هاي مغناطيسي در دو نوع الکتريکال و پرمننت (آهنرباي دائم) طراحي و ساخته مي شوند که هر کدام بر حسب نياز و نوع صنعت کاربردهاي گوناگون و عملکرد متناسب با همان صنعت را خواهد داشت.

در فرآیند بازیافت ، مجموعه های تلویزیونی ، مانیتورها ، تلفن های همراه و رایانه ها معمولاً برای است.فاده مجدد مورد آزمایش و تعمیر قرار می گیرند. در صورت خراب شدن ، اگر کار به اندازه کافی ارزان باشد ممکن است. قطعاتی که هنوز هم ارزش بالایی دارند از هم جدا شوند. سایر زباله های الکترونیکی به اندازه تقریبا سانتیمتر (. اینچ) به قطعات خرد می شوند و برای جدا کردن باتری ها و خازن های سمی که حاوی فلزات سمی هستند ، به صورت دستی بررسی می شوند. قطعات باقیمانده بیشتر به میلی متر (. اینچ) ذرات خرد می شوند و برای از بین بردن فلزات آهنی در زیر آهنربا عبور می کنند. جریان خوراکی فلزات غیر آهنی را بیرون می کشد ، که توسط چگالی یا با سانتریفیوژ یا صفحات ارتعاشی طبقه بندی می شوند. فلزات گرانبها را می توان در اسید حل کرد ، طبقه بندی کرد و در شمش ها ذوب شد. کسری باقیمانده شیشه و پلاستیک با تراکم از هم جدا شده و به پردازنده های مجدد فروخته می شوند. برای حذف سرب از CRT ها یا نور پس زمینه جیوه از ال سی دی ها ، مجموعه ها و مانیتور های تلویزیون باید به صورت دستی از هم جدا شوند.



( خرید, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهرک صنعتی نصیرآباد