فروش ظروف بسته بندی در بازار لاله زار

Packaging containers-1
Packaging containers-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شركت حميد صنعت فرد، یکی از بهترین سازندگان ظروف نگهداری مواد شیمیایی است. که انواع قالب ها و قطعات صنعتی را با دستگاه های تزریق خود طراحی و تولید می نماید. این شرکت که دارای سابقه ای ساله است.، یکی از برندهای مطرح در این صنعت شناخته می شود که همواره به صورت تخصصی قطعات و مجموعه‌های دقیق و پیچیده را تولید می‌نماید.

از جمله ی این متریال می توان به پلاستیک، شیشه، پلی است.رهای نظیر پلی است.ایرن، حتی ظرف های فلزی بسته بندی مثل ظرف ها رستورانی برای بسته بندی غذاهای باقیمانده و ... اشاره کرد. پس این متریال و جنس مواد سازنده می تواند تاثیر بسزایی روی قیمت نهایی ظرف مورد نظر داشته باشد. مورد بعدی سایز ظرفی است. که خریداری می کنید.

ظرف های پلاستیکی HDPE: این ظرف ها از پلی اتیلن ساخته می شوند و دارای جرم حجمی به شدت بالایی هستند. این نوع از پلاستیک از نظر جنسی بسیار سخت و سفت بوده و شفاف هم نیست. همچنین بسیار سبک و کم وزن است.. ظرف های اچ دی پی ای بسیار مقاوم هستند و با وزن سبک خود می توانند وزن های خیلی سنگین از مواد غذایی را تحمل کنند. یک نمونه ی خوب از این ظرف ها ظرف های حمل شیر هستند. علاوه بر این در بسته بندی های آبمیوه ها، کره به صورت متراکم شده، شربت های شکلاتی معروف به سیروپ و ... هم از این ظرف ها است.فاده می شود. آنها هم تاییدیه ی FDA را دارا هستند و هم قابل بازیافت می باشند.



( فروش ) های دیگر