فروش ظروف بسته بندی در بومهن

Packaging containers-1
Packaging containers-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در سمت چپ جاده تهران-دماوند شهری قرار دارد که در گذشته بخشی از دهستان‌های دماوند بوده است.. شهر بومهن یکی از خوش آب و هواترین شهرهای است.ان تهران محسوب می‌شود و همین امر، باعث جذب گردشگران به این منطقه شده است.. تهران تا بومهن ۵ کیلومتر فاصله دارد و همین نزدیکی باعث شده تا گردشگران با اجاره ویلا و سوئیت در بومهن روزهای آخر هفته خود را در آنجا بگذرانند.این شهر که در مسیر جاده هراز و فیروزکوه قرار گرفته است.. در شرق بومهن، رودهن و در سمت غرب آن، پردیس قرار دارد و این موقعیت، باعث شده که سفر به بومهن مسیر جذابی را پیشِ روی شما قرار دهد و بتوانید مقصدهای دیگری را نیز تجربه کنید.

این مکان تاریخی روی تپه‌ای مشرف به نقطه‌ی برخورد دو روخانه رودهن و بومهن قرار گرفته و در اطراف آن آب‌انبار و تونل‌های مختلفی وجود دارد. متأسفانه هم‌اکنون تنها دیواره‌های بیرونی قلعه باقی‌مانده و ساختمان داخلی از بین رفته است.. اما با این حال می‌توانید در اطراف قلعه گردش کنید، از تونل‌های عبور نمایید و بالای تپه‌ای که این دژ در آن قرار دارد، است.راحت نمایید. همچنین منظره اطراف قلعه بسیار زیبا است. و می‌توانید به سراغ تپه‌های نزدیک آن‌جا هم بروید.

طبق سرشماری سال ، ۵٬۵ نفر جمعیت در بومهن زندگی می‌کنند. در بین جمعیت بومهن، علاوه‌بر قوم فارس، اقوام خراسانی، لر، کرد، مازنی و ترک نیز وجود دارند. این مسأله سبب شده تا در صورت ورود به شهر بومهن، احساس خوشایندی تجربه کنید و بتوانید با فرهنگ‌های مختلف نیز مواجه شوید.


شركت حميد صنعت فرد، یکی از بهترین سازندگان ظروف نگهداری مواد شیمیایی است. که انواع قالب ها و قطعات صنعتی را با دستگاه های تزریق خود طراحی و تولید می نماید. این شرکت که دارای سابقه ای ساله است.، یکی از برندهای مطرح در این صنعت شناخته می شود که همواره به صورت تخصصی قطعات و مجموعه‌های دقیق و پیچیده را تولید می‌نماید.

یکی دیگر از انواع ظرف هایی که برای بسته بندی مورد است.فاده قرار می گیرند را می توان ظرف های لوکس بسته بندی عنوان کرد. این دسته از ظرف ها از نظر شکل ظاهری دارای طراحی های جذاب و فاخری هستند و به همین دلیل هم می توانند به عنوان ظرف های مخصوص برای بسته بندی های خاص مورد است.فاده قرار بگیرند. معمولا  کسب و کارها در صورتی که بخواهند محصولات خود را به نحوی شیک تر و لوکس تر و همچنین خاص تر در اختیار مشتری های خود قرار دهند از این دست ظرف های بسته بندی است.فاده می کنند.

فراوران، یکی از بهترین سازندگان ظروف نگهداری مواد شیمیایی است. که محصولات تزریقی و بادی را تولید می نماید. ظروف این شرکت، در اندازه های مختلفی همچون و لیتری می باشد که در طرح ها و سایزهای متنوعی به بازار ارائه می شود. این شرکت مطابق با تقاضای بازار، محصولات خود را گسترش داده است..



( فروش ) های دیگر