فروش ظروف بسته بندی در جنوب تهران

Packaging containers-1
Packaging containers-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


منطقه تهران دارای محله هایی با بافت قدیمی، مانند سایر محله های جنوب تهران است. که سابقه ی شکل گیری  این منطقه را سال تخمین زده اند؛ این منطقه سالها در حاشیه ی تهران بوده و در دهه های اخیر در محدوده ی شهری تهران و محله های جنوب تهرانجای گرفته است..

یکی از قدیمی ترین مناطقی که تا به امروز در دنیا کشف شده است. شهر ری می باشد که بنا به اطلاعات باستان شناسان قدمت آن به ۸ هزار سال پیش از میلاد می رسد. این محله که پیش از آن به عنوان راگا ، رغه، ارشکیه، رام اردشیر، راکس ، راگ، ام‌البلاد، ری شهر، شیخ البلاد و محمدیه شناخته می شده است. امروزه جمعیتی بالغ بر هزار نفر دارد و در حکومت زیاریان و سلجوقیان نیز پایتخت ایران انتخاب شده است.. در کتاب مقدس زرتشتیان اوستا عنوان شده است. که ری سیزدهمین شهر ساخته شده در دنیا می باشد که در آن زمان بزرگترین شهر شناخته شده دنیا بوده است.. امروزه  این ممحله شامل منطقه تهران شده و از نظر بافت اجتماعی ، یک بافت مذهبی و سنتی را در خود جای داده است..

جوادیه بر اساس مساحت بیشترین تراکم جمعیت را دارد و ورزشکاران متعددی از جمله فوتبالیست ها و کشتی گیران از این منطقه مسیر شهرت خود را آغاز کرده اند.  جوادیه از سمت جنوب به بزرگراه تندگویان ، سمت غرب به بزرگراه نواب و شمال به محله راه آهن محدود می شود. وجود بوستان ولایت ، فرهنگسرای بهمن و بیمارستان بهارلو در کنار این محله سبب شده از نظر امکانات نسبت به دیگر محله های جنوب شهر وضعیت بهتری داشته و این محله را از شرایط جزیره ای خود خارج کند. مهمترین  خیابان محله جوادیه متری می باشد که در مراسمات مذهبی شور و حال خاصی را به خود میگیرد.


ظرف های پلاستیکی HDPE: این ظرف ها از پلی اتیلن ساخته می شوند و دارای جرم حجمی به شدت بالایی هستند. این نوع از پلاستیک از نظر جنسی بسیار سخت و سفت بوده و شفاف هم نیست. همچنین بسیار سبک و کم وزن است.. ظرف های اچ دی پی ای بسیار مقاوم هستند و با وزن سبک خود می توانند وزن های خیلی سنگین از مواد غذایی را تحمل کنند. یک نمونه ی خوب از این ظرف ها ظرف های حمل شیر هستند. علاوه بر این در بسته بندی های آبمیوه ها، کره به صورت متراکم شده، شربت های شکلاتی معروف به سیروپ و ... هم از این ظرف ها است.فاده می شود. آنها هم تاییدیه ی FDA را دارا هستند و هم قابل بازیافت می باشند.

از جمله انواع ظرف های مصرفی با متریال مختلف می توان به ظرف های پت، ظرف های HDPE، ظرف های PVC، ظرف های LDPE، ظرف های PP، ظرف های PS و ... اشاره کرد. عامل دیگر در قیمت گذاری نوع ظرف مورد نظر است.. ظرف های جار، ظرف های طلقی، ظرف های درب دار و ... هر یک می توانند دارای قیمت های مخصوص به خود باشند. ابعاد ظرف مورد نظر هم می تواند کاملا بر روی قیمت تاثیرگذار باشد. هرچقدر ظرف مورد نظر بزرگتر باشد قطعا قیمت آن در مقایسه با همرده های کوچکتر خود بالاتر می رود. است.حکام و کیفیت ظرف ها هم یکی دیگر از عامل های موثر بر قیمت به شمار می آید. همچنین برخی بسته بندی ها که قابلیت قرار گرفتن در مایکروفر و یا ماشین ظرفشویی را دارند از قیمت های بالاتری برخوردار هستند.

ظروف بسته‌بندی کریستالی را بیشتر در مراکز خرید می­توان یافت. در آنجا که ما به تنوع بالایی از این طرف بر می‌خوریم که در انواع اشکال ، ظرفیت‌ها و کیفیت‌ها در دسترس عموم قرار دارند. این نوع ظروف به دلیل تنوع بالای طرح و اندازه و شفافیت بالایشان توانسته جای بسیاری از ظروف قدیمی را بگیرند، به همین دلیل خرید ظروف بسته‌بندی کریستالی یکی از به صرفه‌ترین انتخاب‌هایی است. که برای بسته‌بندی نمودن انواع خوراکی‌ها مثل: زعفران،خرما، خشکبار، تخم‌مرغ، شیرینی‌جات،مرغ و گوشت و... در خانه‌ها بکار می‌روند و قیمت‌ها آن‌ها نیز به نسبت سایر انواع ظروف بسته‌بندی قدیمی تر بسیار به صرفه‌تر است..



( فروش ) های دیگر