فروش ظروف بسته بندی در شمال تهران

Packaging containers-1
Packaging containers-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله شهرک زیتون: در سال ۵ جهت سکونت کارکنان وزارت کشاورزی هکتار از زمین‌های منابع طبیعی فاقد کاربری را با فروش به تعاونی مسکن شماره یک با تفکیک وارایه سند رسمی واگذار گردید. اختلاف سازمان محیط زیست با وزارت کشاورزی در واگذاری پس از رأی دیوان عدالت اداری به نفع مالکین والزام شهرداری تهران به صدور مجوز منازل ویلایی منتظر حمایت سازمان زمین شهری در ساخت منازل ویلایی در جهت توسعه پایدار شرق تهران می‌باشد.

محله های شمال تهران در منطقه از محبوب ترین و بهترین جاها برای سکونت و همچنین زندگی می باشند. علت هم این است. که در این منطقه، تعداد بسیار زیادی جاذبه گردشگری، تفریحی، و همچنین مراکز خرید وجود دارد. از جمله جاذبه های گردشگری در منطقه تهران می توان به پارک ها و بوستان های متعدد اشاره کرد. از جمله این پارک ها می توان به پارک شهر آرا، پارک نهج البلاغه، پارک ژوراسیک، پارک پردیسان، پارک پرواز، پارک گفتگو، اشاره کرد. اما سایر جاذبه های دیدنی و گردشگری در منطقه تهران و همچنین محله های شمال تهران می توان به برج میلاد، موزه تنوع زیستی واقع در پارک پردیسان، امام زاده عینعلی و زینعلی، اشاره کرد. این منطقه از تهران دارای زیباترین بخش ها و بهترین مراکز می باشد که بازدید از آن ها بی ضرر نیست.

محله های شمال تهران یکی دیگر از مناطق پایتخت را تشکیل داده اند و آن هم منطقه است.. این منطقه از جنوب با جاده مخصوص، از شرق با بزرگراه اشرفی اصفهانی و محمد علی جناح، از غرب با رودخانه کن و همچنین از شمال با رشته کوه  البرز همسایگی دارد. جالب است. بدانید که محله های مختلفی در این منطقه وجود دارد که در ادامه به معرفی آن ها پرداخته ایم.


شرکت تکوین شرق آسیا، یکی از بهترین تولیدکنندگان صنایع بسته بندی رنگ است.  که با سابقه ای بیش از سال، اقدام به تولید انواع قوطی های فلزی مواد شیمیایی نموده است.. این شرکت که به تجهیزاتی مدرن مجهز می باشد، بهترین کیفیت را در بسته بندی خود به کار بسته و مطمئن ترین ظروف را برای انواع رنگ، رزین، چسب و تینر، تولید می نماید.

فراوران، یکی از بهترین سازندگان ظروف نگهداری مواد شیمیایی است. که محصولات تزریقی و بادی را تولید می نماید. ظروف این شرکت، در اندازه های مختلفی همچون و لیتری می باشد که در طرح ها و سایزهای متنوعی به بازار ارائه می شود. این شرکت مطابق با تقاضای بازار، محصولات خود را گسترش داده است..

شرکت تولیدی امجد پلاستیک، که فعالیت خود را از سال شروع کرده است.، یکی از بهترین تولیدکنندگان صنایع بسته بندی رنگ است. که مجوز خود را از وزارت صنعت، معدن و تجارت دریافت کرده و ظروف بسته بندی پلاستیکی را در راستای تقاضای بازار تولید نموده است.. این ظروف، جهت مصارف صنعتی و جهت بسته بندی رنگ و مواد شیمیایی به کار گرفته می شود.



( فروش ) های دیگر