فروش ظروف بسته بندی در شهر ری

Packaging containers-1
Packaging containers-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این منطقه قطب توسعه توریسم مذهبی است.ان تهران به شمار می ‌رود. از ويژگی های دیگر منطقه می ‌توان به همجواری با کوه بی‌بی شهربانو و حريم جنوبی شهر تهران، دسترسی مناسب با توجه به عبور کمربندی تهران (آزادگان) از شمال منطقه و نيز وجود ايستگاه‌ های فعال مترو و امکان ارتباط سريع با تهران اشاره کرد.

نقش‌برجسته یکی از شاهان ساسانی، احتمالاً اردشیر اول یا شاهپور نخست که تا زمان فتحعلی شاه قاجار در محل کوه نزدیک کارخانه سیمان ری قرار داشته‌است و به دستور فتحعلی شاه از بین رفته و نقش خود را به جای آن حجاری نموده بوده‌است.

هدف اصلی کارناوال این است. که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!


گروه صنعتی ری پلاستیک، یکی از بهترین تولیدکنندگان صنایع بسته بندی رنگ است. که با بهره مندی از مواد اولیه درجه یک و تکنولوژی روز دنیا، با سابقه ای ساله در این حوزه فعالیت داشته و همواره اصول فنی مهندسی را در برنامه تولید خود به کار بسته است.. این شرکت که از ماشین آلات تزریق برخوردار است.، ظروف با کیفیت و دوام بالا را جهت بسته بندی مواد شیمیایی و رنگ تولید می نماید.

شرکت کاواک، یکی از بهترین سازندگان ظروف نگهداری مواد شیمیایی است. که تولید انواع ظروف پلاستیک بادی را در برنامه تولید خود داشته و از تجهیزات مدرن و است.اندارد شده بهره برده است. تا کیفیت ظروف بسته بندی خود را در بالاترین سطح اطمینان و ایمنی قرار دهد. می توانید سفارش محصول خود را به بخش فروش اعلام کنید.

. ظرف های پی وی سی: ظرف های PVC یا پلی وینیل کلراید دسته ای از ظرف های پلاستیکی با مقاومت و است.حکام بسیار بالا چه از نظر شیمیایی و چه از نظر بیولوژیکی هستند. به همین منظور هم بسیار مناسب نگهداری مواد شیمیایی مانند داروها به شمار می آیند. PVC ها هم قابل بازیافت بوده و هم دارای تاییدیه های لازم از FDA هستند. از آنها برای ظرف های بسته بندی دارو، آدامس و ... است.فاده می شود.



( فروش ) های دیگر