فروش ظروف بسته بندی در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

Packaging containers-1
Packaging containers-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


از جمله انواع ظرف های مصرفی با متریال مختلف می توان به ظرف های پت، ظرف های HDPE، ظرف های PVC، ظرف های LDPE، ظرف های PP، ظرف های PS و ... اشاره کرد. عامل دیگر در قیمت گذاری نوع ظرف مورد نظر است.. ظرف های جار، ظرف های طلقی، ظرف های درب دار و ... هر یک می توانند دارای قیمت های مخصوص به خود باشند. ابعاد ظرف مورد نظر هم می تواند کاملا بر روی قیمت تاثیرگذار باشد. هرچقدر ظرف مورد نظر بزرگتر باشد قطعا قیمت آن در مقایسه با همرده های کوچکتر خود بالاتر می رود. است.حکام و کیفیت ظرف ها هم یکی دیگر از عامل های موثر بر قیمت به شمار می آید. همچنین برخی بسته بندی ها که قابلیت قرار گرفتن در مایکروفر و یا ماشین ظرفشویی را دارند از قیمت های بالاتری برخوردار هستند.

یکی دیگر از انواع ظرف هایی که برای بسته بندی مورد است.فاده قرار می گیرند را می توان ظرف های لوکس بسته بندی عنوان کرد. این دسته از ظرف ها از نظر شکل ظاهری دارای طراحی های جذاب و فاخری هستند و به همین دلیل هم می توانند به عنوان ظرف های مخصوص برای بسته بندی های خاص مورد است.فاده قرار بگیرند. معمولا  کسب و کارها در صورتی که بخواهند محصولات خود را به نحوی شیک تر و لوکس تر و همچنین خاص تر در اختیار مشتری های خود قرار دهند از این دست ظرف های بسته بندی است.فاده می کنند.

یکی از مهمترین پرسش هایی که برای خریداران ظرف های بسته بندی همواره مطرح است. این است. که قیمت این ظرف ها به چه صورت بوده و چگونه تعیین می شود. به طور کلی نمی توان یک قیمت مشخص و معین را برای این ظروف بیان نمود. چرا که قیمت ها همواره نوسانی بوده و در حال فراز و فرود هستند.



( فروش ) های دیگر