فروش ظروف بسته بندی در چهاردانگه

Packaging containers-1
Packaging containers-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


منطقه چهاردانگه قدمتی بالای ۵ سال دارد. و از کهن‌ترین بناهای آن می‌توان از مسجد جامع شهر چهاردانگه نام برد که در سال ۸خورشیدی ساخته و تا به امروز دو بار بازسازی شده است.. در ابتدا این بنا چوبی ساخت شده که بعدها برای ترمیم مسجد، از خشت و آجر است.فاده شد. هسته اولیه شهر از قلعه چهاردانگه در بافت قدیمی شهر شکل گرفته است. که در گذشته یکی از قلعه‌های اربابی جنوبی تهران محسوب می‌شود. بافت داخلی قلعه، دارای کوچه‌های کم‌عرض و پر پیچ و خم و قطعات تفکیکی کاملاً نامنظم است..

وجود صنایع چوب باعث شده که صنعت مبلمان نیز به تبع آن رونق گرفته و چهاردانگه را به یکی از بهترین و بزرگ‌ترین بازارهای مبل ایران تبدیل کند. تنوع طرح و رنگ و قیمت های است.ثنایی این شهر باعث شده که بسیاری افراد از جمله عروس و دامادها برای تهیه اثاثیه منزل و جهیزیه به این شهر مراجعه کنند.

اگر قیمت های چهاردانگه تهران را با دیگر بازارهای کابینت و مبل تهران مقایسه کنید، متعجب خواهید شد. قیمت ها در چهاردانگه به طرز شگفت انگیزی پایین است.. برای مثال، بازار مبل یافت آباد که فاصله زیادی با چهاردانگه ندارد، قیمت های بسیار بالاتری دارد.


تنها کافی است. ابعاد مورد نظر خود را به شرکت های تولید کننده ی این نوع از ظروف ارائه دهید تا بتوانید آن را در اختیار داشته باشید. معمولا و به صورت عمده ظرف های مخصوص بسته بندی در سه سایز مختلف ارائه می شوند که عبارت هستند از بزرگ، کوچک و متوسط.

علاوه بر این بحث ضد باکتری بودن برخی از این ظرف ها نیز مطرح می شود که مشخصه ی بسیار مهمی برای بسته بندی برخی ظرف ها به شمار می آید. برای مثال ظرف هایی که به منظور بسته بندی برای برخی داروها مورد است.فاده قرار می گیرند می بایست حتما دارای این مشخصه بوده و ضدباکتری باشند. مورد دیگری هم که در این زمینه مطرح می شود این است. که پلاستیک ها می توانند هم به صورت شفاف و هم به صورت غیر شفاف تولید شده و مورد است.فاده قرار بگیرند.

. ظرف های پی وی سی: ظرف های PVC یا پلی وینیل کلراید دسته ای از ظرف های پلاستیکی با مقاومت و است.حکام بسیار بالا چه از نظر شیمیایی و چه از نظر بیولوژیکی هستند. به همین منظور هم بسیار مناسب نگهداری مواد شیمیایی مانند داروها به شمار می آیند. PVC ها هم قابل بازیافت بوده و هم دارای تاییدیه های لازم از FDA هستند. از آنها برای ظرف های بسته بندی دارو، آدامس و ... است.فاده می شود.



( فروش ) های دیگر