فروش عایق های برق در اسلامشهر

Electrical insulators-1
Electrical insulators-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اسلامشهر مرکز شهرستان اسلامشهر و دومین شهر پرجمعیت در است.ان تهران است.. شهرستان اسلامشهر با مساحت ۵ کیلومتر یکی از شهرستان‌های است.ان تهران است.. این شهرستان در جنوب غربی است.ان تهران قرار دارد و مرکز آن شهر اسلامشهر است.. این شهرستان از شرق و جنوب به ری از غرب به رباط کریم و از شمال غرب به شهریار محدود است. . اسلامشهر در سال ۵، ۵۸٬ نفر جمعیت داشت که ٬۸ نفر آن مرد و ٬۸ نفر آن زن می‌باشند.

یکی از محوطه های باستانی اسلامشهر، تپه مافین آباد است. که قدمت آن به هزار سال پیش از میلاد میرسد و دیگری تپه نظام آباد است. که بیش از هفت هزار سال قدمت دارند و از شاخص های تمدن قبل از اسلام به شمار می روند. تا کنون حدود اثر باستانی از این شهرستان در فهرست آثار ملی ایران ثبت شده است..

  تپه مافین آباد مربوط به هزاره ۵ و قبل از میلاد است. و در اسلامشهر، در حاشیه روستای مافین آباد اسلامشهر  ، جنوب شهرک قائمیه واقع شده و این اثر در تاریخ اسفند با شمارهٔ ثبت ۵ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.. حفاریهای علمی و باستان شناسی انجام شده طی سالهای قبل از وجود آثاری مربوط به دوره پیش از تاریخ خبر می دهد . هرچند که آثار دوره اسلامی نیز در سطوح تپه مشاهده شده که به اهمیت این منطقه از نظر باستان شناسی اشاره دارد . سفالینه های به دست آمده به همراه دیگر آثار و اشیاع تاریخی این تپه را در شمار تپه های ارزشمند پیش از تاریخی ( هزاره چهارم و پنجم پیش از میلاد) قرار داده است. .


تست HiPot و یا تست فشارقوی، در واقع یك روش اندازه‌گیری نیست بلكه پروسه‌ای است. كه مقاوم بودن عایق در برابر ولتاژ بالا را مشخص می کند. دستگاه تست Hipot جهت اعمال ولتاژ بالا به یك عایق و اندازه‌گیری میزان جریان عبوری از آن ساخته شده است..

کفپوشهای فشار قوی به محصولاتی اطلاق میشود که عاری از هر گونه فیلر رسانای دوده ( کربن بلک ) بوده و در رنگهای قرمز ، آبی ، سبز ، نارنجی ، سفید تولید و قابل ارائه میباشد. از آنجائیکه فیلر کربن بلک ( Carbon Black ) مقاومت الکتریکی را به شدت کاهش داده و باعث نوسان میزان رسانایی در نقاط مختلف کامپاند میشود ، صنایع لاستیکی زاگرس اقدام به اصلاح فرمولاسیون و جایگزین کردن این فیلر با افزودنیهای خاص نموده است.. بدین صورت محصول بدست آمده علاوه بر داشتن ویژگی غیر قابل مشتعل شدن (خاصیت خودخاموش شوندگی) ، از نظر هدایت جریان الکتریسیته نیز به خواص عایقی بسیار بالایی دست یافته است. بطوریکه میانگین ولتاژ شکست این محصول با ضخامت میلیمتر به هزار ولت میرسد.

امروزه انواع عایق الکتریکی که درصنعت به کار برده می شوند رو به افزایش و پیشرفت می باشد. لذا آشنایی با خواص و مشخصات عایق های جامد، مایع و گاز و آشنایی با تست های اعمالی بر روی عایق های الکتریکی و همچنین تجهیزات مورد نیاز برای انجام این تست ها ، از ضروریات می باشد. در این نرم افزار مطالب مفیدی در کلیپ های آموزشی راجع به عایق های الکتریکی ارائه می شود.



( فروش ) های دیگر