مشاوره و اجرا عایق های برق در اسلامشهر

Electrical insulators-1
Electrical insulators-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


آستان امامزاده غیبی (علیه السلام) در جنوب غرب شهرستان اسلامشهر می باشد که از شمال به کمربندی الغدیر و از شرق به روستای نظام آباد و از غرب به میدان الغدیر و از جنوب به بزرگراه تهران ـ قم و کانال نواب صفوی محدود می شود. در یک سال گذشته، مغازه هایی در شمال و جنوب بقعه ساخته شده اند، پایگاه بسیج شهید سلیمان زاده شمال شرق بقعه را به خود اختصاص داده، و محوطه ی دور امامزاده را دوره کرده اند (از داخل).

یکی از ویژگی‌های تاریخی این شهرستان اختلاط فرهنگی و دینی است.؛ از مهم‌ترین مستندات این گفته، وجود قبرستان ارامنه در کمربندی این شهر بوده که قدمتی چند ده ساله داشته و امروزه نیز مراجعین فراوانی دارد. از شمال و جنوب و شرق و غرب کشور، از همه فرهنگ‌ها، گروه‌هایی در این شهرستان سکنی دارند.

شهریاریها : آدرس و مشخصات مدیران تمامی مراکز ( آسایشگاه ها) نگهداری سالمندان در است.ان تهران -مرکز آتیه سبزامید/ نشانی: خ شهید افشاری ـ  میدان بنی هاشم ـ بوستان نهم شرقی یا شهید جعفری ـ نبش تالار ساقدوش  ـ پلاک ۸/ نام مدیر: ملیحه مشهدی رضا خراسانی/ کدپستی:۸/ تلفن:۸۵-۵ -مرکز دادخواه/ نشانی: خواجه عبدالله انصاری […]


عایق های الکتریکی ایده‌ال عایقی است. که هیچگونه جریانی را از خود عبور ندهد. اما در عمل، تمامی مواد از جمله عایق‌ها مقداری جریان از خود عبور می‌دهند که البته میزان این جریان برای عایق‌ها بسیار کوچک است.. یکی از مشخصه‌های یک عایق خوب،‌ عبور میزان اندک جریان از درون آن است.. همچنین یک عایق خوب باید بتواند ولتاژ اعمالی را به خوبی تحمل و در اثر آن خواص عایقی خود را از دست ندهد.

محفظه تجهیزات کلاس II انواع مختلف دارد. الف) محفظه عایقی:  محفظه عایقی می تواند قسمتی از عایق بندی تکمیلی یا قسمتی از عایق بندی تقویت شده باشد یا عایق بندی تکمیلی کامل یا عایق بندی تقویت شده کامل باشد. محفظه عایقی قادر به تحمل آن تنش های مکانیکی، الکتریکی و حرارتی است. که در طی بهره برداری می تواند پیش آید. ب) محفظه فلزی: در داخل محفظه فلزی عایق بندی مضاعف قرار دارد. اگر در قسمتی کاربرد عایق بندی مضاعف امکان پذیر نباشد، عایق بندی تقویت شده به کار گرفته می شود. ج) محفظه عایقی – فلزی: این محفظه تلفیقی از محفظه عایقی و محفظه فلزی است.. در محفظه عایق پیچ عایقی به کار برده نمی شود چون در صورت عوض کردن آن با پیچ فلزی حفاظت تامین شده توسط محفظه می تواند خدشه دار شود. اگر بتوان در یا درپوش محفظه را با دست باز کرد، قسمت های برقدار در پشت مانع عایقی قرار داده می شود تا از تماس ناخواسته با آنها جلوگیری شود. قطعات و قسمت های برقدار که در داخل محفظه قرار دارند به سیم حفاظتی وصل نمی شوند ولی اگر ضرورتاً برای تغذیه و حفاظت تجهیزات دیگر، سیم حفاظتی همراه سیم های برق از داخل محفظه عبور داده شود، این سیم ها و ترمینال های مربوطه همانند یک قسمت برقدار عایق بندی می شوند.

با خشک شدن سطح آلوده، مسیر جریان نشست سطحی بر روی سطح عایق قطع می شود، حال اگر جریان نشت سطحی از مقدار معینی بیشتر باشد، ریزقوس هایی در این مسیر ایجاد می شود. انرژی متراکم ریز قوس ها ممکن است.: - اثری بر روی ماده عایق نداشته باشد، - باعث تجزیه ماده عایق به اجزاء فرار شود یعنی باعث فرسایش ماده عایق شود، - باعث تجزیه ماده عایق و پس ماند کربن شود و درنتیجه مسیر هادی در سطح عایق ایجاد کند. رفتار مواد عایق در آلودگی ها و ولتاژهای مختلف، فوق العاده پیچیده است.. در شرایط مختلف خیلی از مواد در دو گروه و حتی در هر سه گروه بالا قرار می گیرند.  شاخص مقایسه ای CTI مطابق IEC معیاری مقایسه ای، برای ایجاد مسیر هادی در سطح مواد عایق جامد در شرایط مرطوب است.. شاخص مقایسه ای برای مقایسه عملکرد مواد عایق در شرایط آزمون طراحی شده است.. الکترودهای دارای شکل معین به ترتیب بر روی نمونه، قرار داده می شوند. قطره های آمونیم کلراید ٫ از قطره چکان بر روی سطح نمونه چکانده می شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر