مشاوره و اجرا عایق های برق در بازار لاله زار

Electrical insulators-1
Electrical insulators-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



برای تعیین صحت عمل‌كرد عایق‌ها، معمولا تست‌هایی در نظر گرفته می شود كه با است.فاده از آن‌ها و اندازه‌گیری مشخصات عایق، می‌توان به صحت عملكرد عایق پی برد. این تست‌ها را معمولا به طور دوره‌ای بر روی عایق‌ها انجام می‌دهند. در بروشورها و كاتالوگ‌های دستگاه‌های تست عایقی، معمولا مشخصه‌ای تحت عنوان IP برای دستگاه ذكر شده است. كه بیانگر اطلاعاتی ضروری برای اپراتور می‌باشد. از روی شماره IP، اپراتور تشخیص می دهد كه آیا یك دستگاه تست برای شرایط محیطی و نوع كاربرد مدنظر وی مناسب می‌باشد یا خیر.

تست هایی وجود دارد که با است.فاده از آن ها می توانیم صحت عملکرد عایق ها را بررسی کنیم. این تست ها معمولا به صورت دوره ای بر روی عایق ها انجام می شوند. مشخصه ای به نام IP در بروشورها و کاتالوگ های دستگاه های تست عایق وجود دارد که بیانگر اطلاعاتی ضروری برای اپراتور می باشد. از روی IP  می توانیم تشخیص دهیم که آیا دستگاه تست برای شرایط محیطی و نوع کاربرد مورد نظر مناسب است. یا خیر.

مواد عایق را از لحاظ شکل ظاهری می‏توان به سه دسته عایق‌های جامد، مایع و گاز تقسیم کرد. از عایق‌های جامد می‌توان میکا، فیبر است.خوانی، PVC یا پلی وینیل کلراید و XLPE یا پلی اتیلن کراس لینک را نام برد. PVC که در صنعت به آن پروتودور نیز گفته می‌شود، در ساختمان عایق هادی‏ها و کابل‏های فشار ضعیف و XLPE نیز در ساختمان عایق کابلهای فشار قوی مورد است.فاده قرار می‏گیرند. روغن در



( مشاوره و اجرا ) های دیگر