مشاوره و اجرا عایق های برق در تهران

Electrical insulators-1
Electrical insulators-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


مجموعه شهرداری تهران برای پیش‌بردن ماموریت‌ها و وظایف محوله علاوه بر هشت معاونت بالغ شصت سازمان، شرکت، مرکز و ستاد در زیر مجموعه خود دارد در این بخش مروری اجمالی بر برخی از مهم‌ترین سازمان‌های مدیریت شهری تهران خواهیم داشت.

تهران به‌عنوان پایتخت ایران، هنگام شکل‌گیری مساحتی حدود کیلومتر مربع داشت. تغییرات سیاسی و افزایش جمعیت، شهر را دستخوش دگرگونی منطقه‌ای کرد و مساحت آن افزایش یافت؛ به‌طوری که در سال ، نخستین طرح جامع شهر تهران ابلاغ شد که در آن مساحت شهر با افزایشی خیره‌کننده به ۸ کیلومتر مربع رسید. تهران با این مساحت به منطقه تقسیم شده بود.

پس از انقلاب ۵، طرح جامع تهران تنها برای ۸ سال به‌طور مستقیم مبنای کنترل و هدایت توسعهٔ پایتخت ایران بود و در دهه‌های گذشته، تغییرات کالبدی و توسعهٔ کلان‌شهر تهران بیشتر بر مبنای مجموعه‌ای از ضوابط و بخشنامه‌ها صورت گرفته‌است.


استفاده از مواد عایق مصنوعی در سال آغاز شد. آنیلین ، رزین های آلکیدی ، وارنیش ها و نخ های کتان ، اکریلیک ، نایلون ، پلی است.رن ، ملامین و&#; مواد عایق مصنوعی می باشند. بعد از سال مواد عایق مصنوعی دیگری مانند پلی اورتان ، پلی کربنات ، پلی است.ر ، پلی اتیلن و&#;مورد است.فاده قرار گرفت.

کفپوشهای فشار قوی به محصولاتی اطلاق میشود که عاری از هر گونه فیلر رسانای دوده ( کربن بلک ) بوده و در رنگهای قرمز ، آبی ، سبز ، نارنجی ، سفید تولید و قابل ارائه میباشد. از آنجائیکه فیلر کربن بلک ( Carbon Black ) مقاومت الکتریکی را به شدت کاهش داده و باعث نوسان میزان رسانایی در نقاط مختلف کامپاند میشود ، صنایع لاستیکی زاگرس اقدام به اصلاح فرمولاسیون و جایگزین کردن این فیلر با افزودنیهای خاص نموده است.. بدین صورت محصول بدست آمده علاوه بر داشتن ویژگی غیر قابل مشتعل شدن (خاصیت خودخاموش شوندگی) ، از نظر هدایت جریان الکتریسیته نیز به خواص عایقی بسیار بالایی دست یافته است. بطوریکه میانگین ولتاژ شکست این محصول با ضخامت میلیمتر به هزار ولت میرسد.

مواد رسانا جریان برق را به خوبی هدایت می کنند ، اما قابلیت هدایت الکتریسیته مواد عایق ضعیف می باشد. در حقیقت مواد عایق اجازه عبور جریانی را نمی دهند. اما در عمل مقدار بسیار اندکی جریان از مواد عایقی عبور می کنند. به همین دلیل هیچ مواد عایقی ایده آل نیست. جریان عبوری از مواد عایق شامل جریان شارژ خازنی ، جریان پلاریزاسیون ، جریان نشتی سطحی و نشتی داخلی می شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر