مشاوره و اجرا عایق های برق در دماوند

Electrical insulators-1
Electrical insulators-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


«دماوند و نهاوند شباهت زیادی به یکدیگر دارند: هر دو از دو کلمه ترکیب یافته و در کلمه وند در آخر شریک و یکسان می‌باشند، به‌علاوه در نام‌گذاری این دو آبادی دوری و نزدیکی را نسبت به جایی یا شهری میزان گرفته‌اند و آنچه که نزدیک بوده نهاوند و آن دیگری را دماوند گفته‌اند و نها یعنی پیش و روبرو و دما یعنی پشت و دنبال؛ بنابراین نهاوند یعنی شهر و آبادی یا قلعه ایستاده در پیش رو و دماوند یعنی شهر و آبادی یا قلعه ایستاده در دنبال و پشت»

جانوران شکارچی چهارپا مثل روباه، شغال، سگ و گرگ در پیرامون دماوند پراکنده‌اند. این جانوران تا ارتفاع متری کوه دماوند هم دیده می‌شود. خرس‌ها هم در این منطقه زندگی می‌کنند، اما بیشتر در غرب و شمال دیده می‌شوند و از ارتفاعات بلند دوری می‌کنند.

دامنه کوه دماوند در ارتفاع تا ۵ متری کاملا پوشیده از شقایق است.. این شقایق منحصربه‌فرد در دنیا شناخته شده و با نام شقایق لار و رینه در کتاب‌های معتبر گیاه‌شناسی جهان به ثبت رسیده است.. همچنین این منطقه از لحاظ مرتع و چراگاه بسیار غنی است.؛ حتی در ارتفاعات بلند دماوند نیز (زیر چهار هزار متر) از این بابت فقر چندانی وجود ندارد؛ ولی متاسفانه چرای بیش از حد دام‌ها، معدن کاوی و جاده‌کشی این شکوه بی‌نظیر را در معرض آسیب‌های جدی قرار داده است.. ارتفاع  تا ۵ متری دامنه‌ی این کوه است.وار در فصل بهار با فرشی از شقایق پوشیده می‌شود که متاسفانه این دشت نیز در معرض خطر جدی زباله‌های تولیدی توسط بازدیدکنندگان است..


مواد عایق را از لحاظ شکل ظاهری می‏توان به سه دسته عایق‌های جامد، مایع و گاز تقسیم کرد. از عایق‌های جامد می‌توان میکا، فیبر است.خوانی، PVC یا پلی وینیل کلراید و XLPE یا پلی اتیلن کراس لینک را نام برد. PVC که در صنعت به آن پروتودور نیز گفته می‌شود، در ساختمان عایق هادی‏ها و کابل‏های فشار ضعیف و XLPE نیز در ساختمان عایق کابلهای فشار قوی مورد است.فاده قرار می‏گیرند. روغن در

امروزه انواع عایق الکتریکی که درصنعت به کار برده می شوند رو به افزایش و پیشرفت می باشد. لذا آشنایی با خواص و مشخصات عایق های جامد، مایع و گاز و آشنایی با تست های اعمالی بر روی عایق های الکتریکی و همچنین تجهیزات مورد نیاز برای انجام این تست ها ، از ضروریات می باشد. در این نرم افزار مطالب مفیدی در کلیپ های آموزشی راجع به عایق های الکتریکی ارائه می شود.

تست HiPot و یا تست فشارقوی، در واقع یك روش اندازه‌گیری نیست بلكه پروسه‌ای است. كه مقاوم بودن عایق در برابر ولتاژ بالا را مشخص می کند. دستگاه تست Hipot جهت اعمال ولتاژ بالا به یك عایق و اندازه‌گیری میزان جریان عبوری از آن ساخته شده است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر