مشاوره و اجرا عایق های برق در شهر جدید اندیشه

Electrical insulators-1
Electrical insulators-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


ارتباط مستقیم با مترو وجود ندارد. علی رغم چهار بانده شدن جاده ارتباطی با تهران (محور چیتگر- شهریار) هنوز در شروع و پایان ساعات کاری ترافیک سنگین مشاهده می شود. البته پروژه شش بانده کردن این محور و ایجاد تقاطع غیر همسطح در مهمترین گلوگاه آن در حال اجرا است. و همچنین برنامه اتصال بزرگراه شش بانده شهریار- کرج به اتوبان تهران &#; کرج در محل گرمدره نیز در حال پیشرفت می باشد.

بازار ایرانی – اسلامی که قبلا نیز به آن اشاره شد، در این فاز قرار دارد و بزرگترین مرکز تجاری اندیشه محسوب می شود. علاوه بر آن، بوستان مادران، پارک معلم، مجتمع تجاری ارغوان و مجموعه ورزشی الماس، از دیگر امکانات رفاهی در این فاز هستند.

فاز اندیشه در سال در زمینی به مساحت هکتار طراحی و بر اساس کاربری مصوب در مراحل مختلف واگذار شده‌است. این فاز بر اساس اسلوب شهرسازی جدید ساخته شده و از نظر دارا بودن زیر ساخت‌های شهری، شرایط بسیار مطلوبی و ممتازی دارد. در این فاز مجتمع‌های بزرگ تجاری همچون نگارستان، بزرگ، میلاد، تیراژه، نور و … پارک‌ها، بوستان‌ها و مجموعه‌های ورزشی و آبی و … به بهره‌برداری رسیده‌اند. سینمای ساحل اندیشه نیز در این فاز قرار دارد. در ضلع شرقی فاز ، شهرک صدف واقع گردیده‌است که بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی نور، سازمان فنی و حرفه‌ای و دانشگاه پیام نور در آن واقع گردیده‌است و همچنین در قسمت جنوبی شهرک صدف، شهرک اداری شهرستان شهریار قرار گرفته‌است.


کفپوش عایق برق طبقه خاصی از کفپوشهای لاستیکی با خواص ضد الکتریکی عالی میباشد که برای است.فاده در مقابل تابلوهای برق ، پستهای برق و ایستگاههای فشار قوی کاربرد دارد. این کفپوش ها اپراتورها یا کارکنان واحد نگهداری و تعمیرات تجهیزات الکتریکی را در برابر برق گرفتگی و شوکهای الکتریکی احتمالی محافظت مینماید و باید در مکانهایی که احتمال خطرات جانی و ایمنی بالاست مورد است.فاده قرار گیرد.

مواد عایق را از لحاظ شكل ظاهری می توان به سه دسته عایق‌های جامد، مایع و گاز تقسیم كرد. اكثر مواد عایقی كه در سیستم‌های الكتریكی مورد. است.فاده قرار می‌گیرند از نوع عایق‌های جامد هستند. از عایق‌های جامد می‌توان PVC را نام برد. كه در ساختمان كابل‌های فشارقوی مورد است.فاده قرار می‌گیرد. برخی از مهم‌ترین خواص الكتریكی عایق های جامد عبارتند از: ولتاژ شكست، ضریب تلفات عایقی، اندیس پلاریزاسیون، مقاومت مخصوص عایق و غیره.

برای تعیین صحت عمل‌كرد عایق‌ها، معمولا تست‌هایی در نظر گرفته می شود كه با است.فاده از آن‌ها و اندازه‌گیری مشخصات عایق، می‌توان به صحت عملكرد عایق پی برد. این تست‌ها را معمولا به طور دوره‌ای بر روی عایق‌ها انجام می‌دهند. در بروشورها و كاتالوگ‌های دستگاه‌های تست عایقی، معمولا مشخصه‌ای تحت عنوان IP برای دستگاه ذكر شده است. كه بیانگر اطلاعاتی ضروری برای اپراتور می‌باشد. از روی شماره IP، اپراتور تشخیص می دهد كه آیا یك دستگاه تست برای شرایط محیطی و نوع كاربرد مدنظر وی مناسب می‌باشد یا خیر.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر