فروش عایق های برق در شهر ری

Electrical insulators-1
Electrical insulators-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در محله شهرری در کلیه مناطق سکونت یکسان نیست و در برخی از آن ها شرایط اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی متفاوت است.. به همین دلیل برای سکونت در شهرری با گزینه های متفاوتی روبه رو می شوید که برخی از آن ها گران و برخی ارزان هستندو مناطق گران مانند محله های سرتخت، است.خر،

شهر ری که از شمال به تهران، از جنوب به قم، از شرق به پاکدشت و ورامین و از غرب به رباط کریم و اسلامشهر و زرندیه محدود می‌شود، از سطح دریا در حدود متر ارتفاع دارد و فاصله آن تا مرکز تهران کیلومتر برآورد شده است.. براساس تقسیمات کشوری، این شهر دارای سه بخش اصلی فشاپویه، کهریزک و مرکزی است. و علاوه بر این، دهستان و روستا نیز در محدوده شهر ری قرار می‌گیرند. در این مقاله از

شهر ری یکی از شهرهای معتدل و خشک ایران محسوب می‌شود که در بعضی روزهای تابستان حداکثر دمای آن درجه سانتی گراد اندازه گیری شده است.، در حالی که پایین‌ترین دمای محاسبه شده در این شهر به منفی درجه سانتی گراد نیز می‌رسد. میانگین بارش‌های سالانه باران در شهر ری چیزی در حدود میلی لیتر اندازه گیری شده است..


تست HiPot و یا تست فشارقوی، در واقع یك روش اندازه‌گیری نیست بلكه پروسه‌ای است. كه مقاوم بودن عایق در برابر ولتاژ بالا را مشخص می کند. دستگاه تست Hipot جهت اعمال ولتاژ بالا به یك عایق و اندازه‌گیری میزان جریان عبوری از آن ساخته شده است..

به طور كلی در سیستم‌های الكتریكی، مواد مختلف را می توان به دو دسته مجزا تقسیم كرد: مواد رسانا یا هادی و مواد عایق. مواد رسانا موادی هستند كه قابلیت هدایت خوبی دارند و جریان برق را به طرفی كه می‌خواهیم هدایت می‌كنند. مواد عایق قابلیت هدایت الكتریسیته آن‌ها ضعیف است. و با است.فاده از آن‌ها جریان را از طرفی كه نمی‌خواهیم هدایت شود، باز می‌داریم.

محفظه تجهیزات کلاس II انواع مختلف دارد. الف) محفظه عایقی:  محفظه عایقی می تواند قسمتی از عایق بندی تکمیلی یا قسمتی از عایق بندی تقویت شده باشد یا عایق بندی تکمیلی کامل یا عایق بندی تقویت شده کامل باشد. محفظه عایقی قادر به تحمل آن تنش های مکانیکی، الکتریکی و حرارتی است. که در طی بهره برداری می تواند پیش آید. ب) محفظه فلزی: در داخل محفظه فلزی عایق بندی مضاعف قرار دارد. اگر در قسمتی کاربرد عایق بندی مضاعف امکان پذیر نباشد، عایق بندی تقویت شده به کار گرفته می شود. ج) محفظه عایقی – فلزی: این محفظه تلفیقی از محفظه عایقی و محفظه فلزی است.. در محفظه عایق پیچ عایقی به کار برده نمی شود چون در صورت عوض کردن آن با پیچ فلزی حفاظت تامین شده توسط محفظه می تواند خدشه دار شود. اگر بتوان در یا درپوش محفظه را با دست باز کرد، قسمت های برقدار در پشت مانع عایقی قرار داده می شود تا از تماس ناخواسته با آنها جلوگیری شود. قطعات و قسمت های برقدار که در داخل محفظه قرار دارند به سیم حفاظتی وصل نمی شوند ولی اگر ضرورتاً برای تغذیه و حفاظت تجهیزات دیگر، سیم حفاظتی همراه سیم های برق از داخل محفظه عبور داده شود، این سیم ها و ترمینال های مربوطه همانند یک قسمت برقدار عایق بندی می شوند.



( فروش ) های دیگر