فروش عایق های برق در شهر قدس

Electrical insulators-1
Electrical insulators-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهرداری قدس سازمانی غیردولتی‌است که درسال۸ تأسیس شد و اداره شهر قدس را به عهده دارد. مسئولیت اداره این سازمان با شهردار قدس است. با حکم شورای شهر قدس انتخاب می‌شود. شهرداری قدس شامل منطقه است. که اداره هر منطقه به عهده شهردار آن منطقه است.. اولین شهردار قدس، محمد اصالت بود که از سال۸ تاعهده‌دار این سمت بود.

اولین حمام محل واقع در خیابان روبروی کوچه میثم بوده که چون از وضعیت مناسبی برخوردار نبوده مالکین با کمک و همیاری مالی جهانشاه خان که یکی از سران بزرگ خمسه در آن زمان و از مخالفان رضاشاه بود و پس از شکست از ایشان به قلعه حسن خان آمده بود سرمایه ساخت حمام جدیدی بنام «خزینه در» روبروی مسجدجامع داخل کوچه احداث که این حمام به سال تا ۵ ه‍.ش برمی گردد و معمار آن شخصی بنام است.اد کریم بوده‌است.

اکثر فضای سبز قدس خشک شده و تبدیل به خانه و مراکز صنعتی شده، اما همچنان می‌شود نمونه‌هایی از باغات قدیمی را در آن دید. غیر باغات معروف که در بالا به آن اشاره شد می‌توان به بوستان‌ها هم اشاره کرد. مسئولیت نگهداری از فضای سبز و بوستان‌های شهرقدس بر عهده سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری قدس می‌باشد.


مواد عایق را از لحاظ شكل ظاهری می توان به سه دسته عایق‌های جامد، مایع و گاز تقسیم كرد. اكثر مواد عایقی كه در سیستم‌های الكتریكی مورد. است.فاده قرار می‌گیرند از نوع عایق‌های جامد هستند. از عایق‌های جامد می‌توان PVC را نام برد. كه در ساختمان كابل‌های فشارقوی مورد است.فاده قرار می‌گیرد. برخی از مهم‌ترین خواص الكتریكی عایق های جامد عبارتند از: ولتاژ شكست، ضریب تلفات عایقی، اندیس پلاریزاسیون، مقاومت مخصوص عایق و غیره.

کفپوشهای فشار قوی به محصولاتی اطلاق میشود که عاری از هر گونه فیلر رسانای دوده ( کربن بلک ) بوده و در رنگهای قرمز ، آبی ، سبز ، نارنجی ، سفید تولید و قابل ارائه میباشد. از آنجائیکه فیلر کربن بلک ( Carbon Black ) مقاومت الکتریکی را به شدت کاهش داده و باعث نوسان میزان رسانایی در نقاط مختلف کامپاند میشود ، صنایع لاستیکی زاگرس اقدام به اصلاح فرمولاسیون و جایگزین کردن این فیلر با افزودنیهای خاص نموده است.. بدین صورت محصول بدست آمده علاوه بر داشتن ویژگی غیر قابل مشتعل شدن (خاصیت خودخاموش شوندگی) ، از نظر هدایت جریان الکتریسیته نیز به خواص عایقی بسیار بالایی دست یافته است. بطوریکه میانگین ولتاژ شکست این محصول با ضخامت میلیمتر به هزار ولت میرسد.

شرکت بازرگانی - تولیدی ایران پارس در سال فعالیت اصلی خود را از تولید پشم شیشه و پشم سنگ آغاز نمود. این شرکت با در اختیار داشتن کادری مجرب و سازمان یافته در حال حاظر در سطح آسیای میانه در حوزه های عایق های حرارتی، عایق های رطوبتی و مصالح ساختمانی فعالیت می نماید.



( فروش ) های دیگر