فروش عایق های برق در قرچک

Electrical insulators-1
Electrical insulators-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


قرچک همزمان متشکل از بافت شهری و روستایی است.. در محله های قدیمی شهر بافت های فرسوده بیشتری دیده می شود. هر چقدر به سمت محله های جدید این شهر مانند شهرک طلائیه، فرهنگیان، الحدید، یاس سفید و ... میرویم، بافت شهری نوسازی شده است. و نظم و سیاق شهر سازی بیشتر به چشم می خورد. 

آثار تاریخی قرچک به‌ این تپه‌ها و کوره پزخانه‌ها محدود نمی‌شود و پل قدیمی ‌باقرآباد نیز یکی از آثار تاریخی این شهرستان است.. این پل که بر روی رودخانه جاجرود قرار دارد، هدایت کانال خشتی آب را‌ عهده‌دار است. و زمین‌های کشاورزی منطقه را سیراب می‌کند. پلی آجری با دهانه قوسی به طول ۵ متر که در اواخر قاجار ساخته شده و به مدت یک قرن مسیر دسترسی ورامینی‌ها به تهران بوده‌ است.. این پل در سال شاهد به خاک و خون کشیدن مردمی ‌کفن پوش در قیام ۵ خرداد به جهت حمایت از آیت الله خمینی (ره) و دفاع از مرجعیت شیعه نیز بوده است..

دایرکتوری اطلاعاتی سافت اینجا با همکاری کمیسیون نرم افزارهای پیشرفته سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران، کمیته نرم افزار کلانشهر های کشور و بخش خصوصی راه اندازی شده و در صدد ایجاد بستری جامع و مطمئن برای کلیه ذینفعان آن است..


در حالت ایده‌ال، ماده عایق ماده‌ای است. كه اجازه عبور هیچ‌گونه جریانی را از خود نمی‌دهد. اما در عمل هیچ عایقی ایده‌ال نیست و از این رو همواره مقداری جریان از عایق عبور می‌كند هرچند میزان این جریان بسیار اندك است.. جریان عبوری از عایق را می‌توان به مؤلفه‌های مختلف تقسیم كرد که عبارتند از: جریان شارژ خازنی، جریان پلاریزاسیون یا جذبی، جریان نشتی سطحی، جریان نشتی داخلی یا عمقی.

مواد عایق را از لحاظ شكل ظاهری می توان به سه دسته عایق‌های جامد، مایع و گاز تقسیم كرد. اكثر مواد عایقی كه در سیستم‌های الكتریكی مورد. است.فاده قرار می‌گیرند از نوع عایق‌های جامد هستند. از عایق‌های جامد می‌توان PVC را نام برد. كه در ساختمان كابل‌های فشارقوی مورد است.فاده قرار می‌گیرد. برخی از مهم‌ترین خواص الكتریكی عایق های جامد عبارتند از: ولتاژ شكست، ضریب تلفات عایقی، اندیس پلاریزاسیون، مقاومت مخصوص عایق و غیره.

به طور کلی اجزای تشکیل دهنده کابل برق، هادی و عایق هستند. هادی کابل که اصلی‌ترین قسمت کابل برق است.، فلزی است. از جنس مس یا آلومینیوم که به صورت‌های مختلف از جمله مفتولی، تک رشته ای، افشان، گرد و مثلثی یافت می‌شود. نشانه‌های اختصاری هر نوع هادی به شرح زیر است.:



( فروش ) های دیگر