مشاوره و اجرا عایق های برق در لواسان

Electrical insulators-1
Electrical insulators-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


آبشار کفترلو در کیلومتری شمال روستای کند علیا در دره‌ای بسیار زیبا قرار گرفته است.. برای دسترسی به این آبشار از روستا باید حدود ٫۵ ساعت پیاده‌روی کنید یا می‌توانید این مسیر را با خودرو بروید؛ هرچند برای است.فاده از زیبایی‌های مسیر و پیچ‌وخم‌های جاده در میان باغ‌های گیلاس و آلبالو بهتر است. کمی پیاده‌روی را به جان بخرید. در فصل تابستان این مسیر به‌لطف سایه خنک درختان کوچه باغ‌ها و زیبایی چشم‌نواز آن‌ها، جذابیتی دوچندان پیدا می‌کند. 

سد لتیان یکی از تفرجگاه‌های سرسبز و مقاصد طبیعت‌گردی در نزدیکی شهر تهران است. که اهالی پایتخت بدون صرف هزینه و زمان زیادی می‌توانند، یک آخر هفته عالی را برای خود رقم بزنند. سد لتیان در ۵ کیلومتری شمال شرق پایتخت و در مسیر رود جاجرود واقع شده است. که آب آشامیدنی شهر را تامین می‌کند. ماهی‌گیری، طبیعت‌گردی، کوهنوردی در تپه‌های سرسبز و گشت‌وگذار در روستاهای اطراف از جمله تفریح‌های این محل هستند.

درست است. که لواسان تهران آب‌وهوایی ییلاقی دارد و در بهار و تابستان بسیار دیدنی و زیباست اما هر چهار فصل سال جذابیت خاص خود را برای دیدن لواسان و کوچه‌باغ‌هایش دارد. تابستان هوای لواسان خنک‌تر از تهران است. و به همین دلیل روزهای تعطیل مسیرهای ورودی به لواسان حسابی شلوغ می‌شود. از طرفی طبیعت لواسان در فصل بهار بسیار گیرا و چشم‌نواز است. پس نباید گشت‌وگذار در روستاهای این اطراف را در بهار از دست داد. جاهای دیدنی لواسان در پاییز هم بسیار دیدنی و بی‌نظیر می‌شود. تماشای طبیعت هفت‌رنگ لواسان در سوز و سرمای دل‌چسب هوای پاییزی قلبتان را حسابی گرم می‌کند. اگر هم جز آن دسته هستید که از تماشای سفیدی برف لذت می‌برند پیشنهاد می‌کنیم زمستان لواسان را از دست ندهید.


مواد عایق را از لحاظ شکل ظاهری می‏توان به سه دسته عایق‌های جامد، مایع و گاز تقسیم کرد. از عایق‌های جامد می‌توان میکا، فیبر است.خوانی، PVC یا پلی وینیل کلراید و XLPE یا پلی اتیلن کراس لینک را نام برد. PVC که در صنعت به آن پروتودور نیز گفته می‌شود، در ساختمان عایق هادی‏ها و کابل‏های فشار ضعیف و XLPE نیز در ساختمان عایق کابلهای فشار قوی مورد است.فاده قرار می‏گیرند. روغن در

کفپوش عایق برق طبقه خاصی از کفپوشهای لاستیکی با خواص ضد الکتریکی عالی میباشد که برای است.فاده در مقابل تابلوهای برق ، پستهای برق و ایستگاههای فشار قوی کاربرد دارد. این کفپوش ها اپراتورها یا کارکنان واحد نگهداری و تعمیرات تجهیزات الکتریکی را در برابر برق گرفتگی و شوکهای الکتریکی احتمالی محافظت مینماید و باید در مکانهایی که احتمال خطرات جانی و ایمنی بالاست مورد است.فاده قرار گیرد.

در حالت ایده‌ال، ماده عایق ماده‌ای است. كه اجازه عبور هیچ‌گونه جریانی را از خود نمی‌دهد. اما در عمل هیچ عایقی ایده‌ال نیست و از این رو همواره مقداری جریان از عایق عبور می‌كند هرچند میزان این جریان بسیار اندك است.. جریان عبوری از عایق را می‌توان به مؤلفه‌های مختلف تقسیم كرد که عبارتند از: جریان شارژ خازنی، جریان پلاریزاسیون یا جذبی، جریان نشتی سطحی، جریان نشتی داخلی یا عمقی.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر