فروش عایق های برق در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

Electrical insulators-1
Electrical insulators-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


تست HiPot و یا تست فشارقوی، در واقع یك روش اندازه‌گیری نیست بلكه پروسه‌ای است. كه مقاوم بودن عایق در برابر ولتاژ بالا را مشخص می کند. دستگاه تست Hipot جهت اعمال ولتاژ بالا به یك عایق و اندازه‌گیری میزان جریان عبوری از آن ساخته شده است..

شرکت بازرگانی - تولیدی ایران پارس در سال فعالیت اصلی خود را از تولید پشم شیشه و پشم سنگ آغاز نمود. این شرکت با در اختیار داشتن کادری مجرب و سازمان یافته در حال حاظر در سطح آسیای میانه در حوزه های عایق های حرارتی، عایق های رطوبتی و مصالح ساختمانی فعالیت می نماید.

عایق های الکتریکی ایده‌ال عایقی است. که هیچگونه جریانی را از خود عبور ندهد. اما در عمل، تمامی مواد از جمله عایق‌ها مقداری جریان از خود عبور می‌دهند که البته میزان این جریان برای عایق‌ها بسیار کوچک است.. یکی از مشخصه‌های یک عایق خوب،‌ عبور میزان اندک جریان از درون آن است.. همچنین یک عایق خوب باید بتواند ولتاژ اعمالی را به خوبی تحمل و در اثر آن خواص عایقی خود را از دست ندهد.



( فروش ) های دیگر