فروش غبارگیر در اسلامشهر

dust collector-1
dust collector-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محوطه‌های باستانی که هم دوره با محوطه‌های باستانی چشمه علی شهر ری، مرتضی گرد و تپه سیلک کاشان هستند مانند تپه مافین آباد و تپه نظام آباد با دارا بودن هفت هزار سال پیشینه تاریخی و فرهنگی از شهرت زیادی در مجامع علمی برخوردار بوده و از شاخص‌های تمدن پیش از اسلام در جهان شناخته می‌شود. همچنین تپه‌های باستانی پراکنده در سطح منطقه را می‌توان با محوطه‌های تاریخی مجاور آن در دشت بزرگ ری مقایسه کرد.

ایجاد کارخانه‌های بزرگ و قدیمی در اطراف محور جاده قدیم ساوه همچون کیان تایر، ایران خودرو دیزل، میهن، قایق سازی و غیره، موجب جذب مهاجران جویای کار و اسکان آن‌ها در این منطقه شهری در پیش و پس از انقلاب ایران بوده‌است. نبود برنامه‌ریزی کلان در ارتباط با این میزان از مهاجرت از طرفی موجب افزایش تراکم جمعیتی و ساختمانی شده و از سویی این شهرستان را به لحاظ سیاسی و جمعیتی و اجتماعی در جایگاه ویژه‌ای در نزدیکی کلانشهر تهران قرار داده‌است.

شهرستان اسلامشهر با مساحت ۵ کیلومتر یکی از شهرستان‌های است.ان تهران است.. این شهرستان در جنوب غربی است.ان تهران قرار دارد و مرکز آن شهر اسلام‌شهر است.. این شهرستان از شرق و جنوب به ری از غرب به رباط کریم و از شمال غرب به شهریار محدود است. . این شهرستان در سال ۵، ۵۸٬ نفر جمعیت داشت که ٬۸ نفر آن مرد و ٬۸ نفر آن زن می‌باشند.


وجود غبارگیرهای صنعتی در کنار تجهیزات و ابزارهای ماشینی و ... حائز اهمیت بوده و به سلامت محیط و نیروهای انسانی کمک می کند. اگر برای غبارگیرهای صنعتی بهترین فیلتر را انتخاب و نصب کنند، به طور تقریبی می توان گفت آن مکان عاری از هر گونه ذره ها و تراشه ها می باشند. عملکرد غبارگیرهای صنعتی به این صورت است. که یا مستقیما به سیستم های مربوطه متصل شده و یا آنکه درون خط های انتقال دهنده مثل هود یا بازرویی غبارگیرهای صنعتی قرار می گیرند. اگر بخواهیم درباره نحوه کار غبارگیرهای صنعتی توضیحی مختصر ارائه دهیم، باید بگوییم غبارگیرهای صنعتی از طریق اتصال به کابینهای دستگاه ها با عمل مکش، غبارهای تولیدی را از محیط کاری خارج می کنند.

همان گونه که از نام غبارگیرهای صنعتی پیداست، است.فاده های اصلی این تجهیزات برای پاکسازی و رفع گرد و خاک ها سایر ذرات ریز موجود در هوا می باشد. مشکلی که این روزها بسیاری از شهرهای ایران و حتی برخی کشورهای دیگر را درگیر خود کرده است.. عوامل بسیاری دخیل هستند که موجب شده طی ده گذشته، میزان گرد و غبار رو به افزایش رود و درجه آلودگی و ناسالم بودن هوا را در مرز خطرناکی قرار دهد به طوری که به دلیل وقوع این پدیده آزار دهنده شاهد تعطیلی های مکرر مدارس و سایر مراکز دولتی و خصوصی بوده ایم.

دستگاه بگ فیلتر (بگ فیلتر) برای آن‌که به صورت بهینه جواب‌گوی نیاز فیلتراسیون یک مجموعه باشد می‌بایست مطابق شرایط و نوع مصرف طراحی شود. تراکم ذرات در هوای ورودی به فیلتر، سایز این ذرات، سطح فیلتراسیون و ابعاد فیلترها از جمله اِلمان‌های اساسی در طراحی



( فروش ) های دیگر