خدمات و سرویس غبارگیر در بومهن

dust collector-1
dust collector-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


حال که از شهرتان بیرون زده‌اید، بهتر است. سراغ غذاهای سنتی و محلی بروید و فست‌فود را کنار بگذارید. خوشبختانه در بومهن چندین سفره‌خانه سنتی وجود دارند که انواع غذاهای سنتی از انواع پلو گرفته تا آبگوشت و کشک را به شما عرضه می‌کنند. حتی می‌توانید غذایی مانند اشکنه را نیز در این‌جا تجربه کنید که علاوه بر خوشمزه بودن، برخلاف فست‌فودها بسیار سالم هستند.

بومهن از توابع پردیس است. و این منطقه در ارتفاع بین تا متری از سطح دریا قرار دارد و در نتیجه آب و هوای بومهن از تهران بسیار خنک‌تر است.. به همین دلیل مسافران بومهن هوای بسیار مطبوعی را تجربه خواهند کرد و در فصل تابستان که بسیاری از نقاط ایران گرم و سوزان است.، ساکنان این نقطه از خنکای هوای لذت می‌برند. علاوه‌بر این، باید پاکیزگی هوای بومهن را در قیاس با شهر پرترافیک تهران یادآوری کرد که مزیت بزرگی برای ساکنان این منطقه ییلاقی است..

درون صحن برجی هشت ضلعی قرار دارد که مدفن امامزاده سلطان مطهر است. و روی قبر ایشان ضریحی به همین شکل قرار گرفته. در تمام زاویه‌های این برج می‌توان قاب‌هایی از جنس گچ، نورگیر و رنگ‌آمیزی آبی را مشاهد کرد که با دیدن این معماری، زیبایی خاصی را تجربه می‌کنید. در قسمت بیرونی بیشتر از همه چیز، آجرچینی ساده برج به چشم می‌خورد که در عین سادگی، زیبایی خاصی دارد. همچنین گنبد هشت ضعلی بنا که از نوع رک هشت ترک دو پوشه می‌باشد، بسیار قابل توجه و جذاب است..


غبارگیر هایی که از مایعات برای بدام انداختن آلودگی است.فاده می کنند و بعنوان وت اسکرابر(غبارگیر تر) شناخته می شوند . در این سیستم ها مایع پاکسازی یا تصفیه کننده ( معمولا آب ) با جریان هوای شامل ذرات گردغبار (آلاینده) برخورد می کند. هرچه میزان تماس گاز و مایع بیشتر باشد میزان کارایی سیستم وت اسکرابر بالاتر می رود. انواع مختلفی از وت اسکرابر ها ....

این سؤالات شاید ساده به نظر برسند، ولی با پاسخ گویی به آن ها بسیاری از گزینه های احتمالی پیش روی شما خط خواهند خورد و گزینه های باقی مانده به نیاز شما نزدیک تر خواهند بود. اگر می خواهید هزینه های تعمیر و نگهداری کمی پرداخت کنید، دستگاه شما بهره وری بالایی داشته باشد، محیط کاری پاکیزه ای داشته باشید و در عین حال هزینه چندان بالایی نیز برای خرید غبارگیر صنعتی پرداخت نکنید، باید گزینه های موجود را با دقت بررسی کرده و از بین آن ها انتخاب کنید.

هدف از تاسیس ایمن صنعت پرشین، بکارگیری از دانش مهندسان داخلی در زمینه تهویه صنعتی و پیاده سازی آن در انواع صنایع مختلف می باشد. به همین دلیل جمعی از مهندسین ایمنی صنعتی از دانشگاه شهید بهشتی بر آن شدند تا با پایه گذاری این کار گروه خلأ &#;



( خدمات و سرویس ) های دیگر