فروش غبارگیر در بومهن

dust collector-1
dust collector-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


از دیگر جاذبه‌های شهر بومهن، امامزاده قاسم در روستای گلخندان است.. این امامزاده که احتمالا متعلق به دوره صفویه است. در نقطه‌ای مرتفع و با چشم انداز زیبایی به روستا قرار گرفته است.. سنگ قبرهای اطراف این امامزاده مربوط به دوره قاجار بوده و دارای نقش ها و نشانه هایی مانند تسبیح، قیچی، شانه و نقش‌های دیگری است.. روستای گلخندان در کیلومتری جنوب بومهن قرار گرفته و باغ‌های گیلاس، آلبالو، زردآلو، سیب و گردو فراوانی دارد.

این مکان تاریخی روی تپه‌ای مشرف به نقطه‌ی برخورد دو روخانه رودهن و بومهن قرار گرفته و در اطراف آن آب‌انبار و تونل‌های مختلفی وجود دارد. متأسفانه هم‌اکنون تنها دیواره‌های بیرونی قلعه باقی‌مانده و ساختمان داخلی از بین رفته است.. اما با این حال می‌توانید در اطراف قلعه گردش کنید، از تونل‌های عبور نمایید و بالای تپه‌ای که این دژ در آن قرار دارد، است.راحت نمایید. همچنین منظره اطراف قلعه بسیار زیبا است. و می‌توانید به سراغ تپه‌های نزدیک آن‌جا هم بروید.

از جاذبه‌های نزدیک به شهر رودهن، امامزاده سلطان مطهر است. که در مسیر جاده هراز و در فاصله ۵ کیلومتری شهر بومهن قرار گرفته است.. معماری بنای امامزاده مطهر دارای نقشه هشت ضلعی بوده و بنابر بر روایات، متعلق یکی از نوادگان امام صادق (ع) است.. در محوطه این بنا قبرهایی متعلق به دوران صفویه وجود دارد که متاسفانه تعدادی از آنها از بین رفته است..


غبارگیرهای صنعتی باید یکی از اجزای اصلی تمامی صنایع باشند. زیرا مزایای این دستگاه ها برای حفظ سلامتی افراد غیر قابل انکار است.. در این مطلب قصد داریم با اجزای غبارگیر صنعتی و مزایای است.فاده از این دستگاه ها بیشتر آشنا شویم. تا پایان همراه باشید.

این دستگاه در صنایع مختلفی مانند کاشی ، سرامیک، چینی ، سیمان، فولاد مورد است.فاده قرار می گیرد. کاربرد دستگاه بگ فیلتر در رفع آلودگی های فضای محیطی می باشد، است.فاده در فضای سالن تولید از پرکاربرد ترین جانمایی ها و کاربرد های دستگاه غبارگیر است.. صنایعی مانند شرکت های باتری سازی در سالن تولیدی خود برای کاهش آلودگی های سالن قادر به است.فاده از دستگاه

همچنین با نصب کانال فقط در آن قسمت از کارخانه که تولید گردوغبار می­کنند هم می­توان ذرات غبار را بوسیله کانال به خارج از محیط هدایت کرد. البته این را باید در نظر بگیریم که غبارگیرها تنها ذرات معلق در هوا را تصفیه نموده و قادر به جابجایی ذرات سنگین افتاده بر روی زمین نیستند.



( فروش ) های دیگر