خدمات و سرویس غبارگیر در تهران

dust collector-1
dust collector-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در برخی منابع اعلام شده‌است که نخستین بیمارستان تهران، در سال تأسیس شده‌است؛ اما در منابع دیگر اعلام شده‌است که نخستین بیمارستان تهران، در سال ۵۵ با نام مریضخانهٔ دولتی تأسیس شده‌است که نام آن، در سال برای قدردانی از

مسئولیت هماهنگی میان شهردار تهران و مناطق مختلف شهرداری و همچنین نظارت بر فعالیت‌های شهرداری مناطق بیست و دوگانه تهران بر عهده معاونت هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران است.. مستند به پرتال سازمانی، این معاونت در تعامل و راهبری مناطق و نواحی است..

مطالعات نخستین طرح جامع تهران در سال ۵ آغاز شد و در به تصویب رسید. در این برهه، تهران حدود ۸ کیلومتر مربع وسعت داشت و جمعیت آن به ٫ میلیون نفر می‌رسید. این طرح، گسترش شهر تهران را به دلیل وجود ارتفاعات در شمال و شرق و نامناسب بودن زمین‌های جنوبی، در منطقهٔ غرب تعیین کرد و سطح شهر را به ده منطقه با مراکز مجهز تقسیم و شبکه‌ای از آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها را نیز پیشنهاد کرد.


به منظور حفظ و بهبود کیفیت محصولات. غبارگیرهای صنعتی از طریق جذب ذرات آلاینده و پاکسازی محیط، مانع از نفوذ آن ها به داخل محصولات و افت کیفی آن ها می شوند. این مواد به سرعت و به راحتی می توانند عطر و بوی نامطبوعی به محصولات شما اضافه کنند.

همچنین با نصب کانال فقط در آن قسمت از کارخانه که تولید گردوغبار می­کنند هم می­توان ذرات غبار را بوسیله کانال به خارج از محیط هدایت کرد. البته این را باید در نظر بگیریم که غبارگیرها تنها ذرات معلق در هوا را تصفیه نموده و قادر به جابجایی ذرات سنگین افتاده بر روی زمین نیستند.

همانطور که از نام غبارگیرهای صنعتی نیز می تواند حدس زد، ساده ترین توضیحی که در مورد آن ها می توان بیان داشت آن است. که این دستگاه ها هوا و گازهای مختلف را از طریق پاک کردن ذرات اضافی گرد و خاک موجود در آن ها تمیز و خالص می سازند. غبارگیرهای صنعتی در ابتدا هوا را در داخل خود جمع آوری می کنند، سپس با است.فاده از فیلترهای مخصوصی که دارند،‌ ذرات اضافه آن را جذب کرده و هوای خالص و پاکیزه را مجدداً به محیط باز می گردانند. عموم غبارگیرهای صنعتی شامل بخش های زیر می شوند: یک کانال که به دستگاه اصلی وصل می شود، وسیله ای برای فیلتر کردن هوای آلوده در داخل دستگاه، یک سیستم دمنده برای ایجاد جریان هوا میان سیستم کانال ها و بدنه اصلی دستگاه، سیستم شستشو برای تمیز کردن فیلترها و یا مکانیزمی برای خارج کردن فیلترهای غبارگیرهای صنعتی. این اجزاء بیان شده را در تمام غبارگیرهای صنعتی می توان با اندکی تفاوت مشاهده کرده، چراکه اجزاء اصلی و مورد نیاز این دستگاه های برای تصفیه هوا هستند.



( خدمات و سرویس ) های دیگر