خدمات و سرویس غبارگیر در دیزین

dust collector-1
dust collector-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


مسیر شمیرانات به تهران نزدیک‌تر است.. رسیدن به پیست اسکی دیزین از این مسیر حدود یک ساعت و دقیقه طول می‌کشد و کیلومتر است.. ابتدا باید از بزرگراه شهید باقری وارد وارد اتوبان شهید بابایی شوید. در ادامه با توجه به تابلوهای راهنما از خروجی اتوبان شهید بابایی وارد جاده لشکرک شوید و ادامه مسیر را تا پیست اسکی دیزین بپیمایید.

معماری زیبای این شله‌ها اساساً با اصالت کوهستان و پیست‌های اسکی گره خورده است. و این کلبه‌ها با سقف‌های شیروانی خود به راحتی در دیزین قابل تشخیص‌اند. کلبه‌های چوبی پیست دیزین تهران بهترین اقامتگاه برای گروه‌های بالای تا ۵ نفره است. و به همین علت معمولاً اسکی‌بازان حرفه‌ای که به‌صورت گروهی به دیزین می‌آیند اجاره این شله‌ها را ترجیح می‌دهند.

طول پیست چمن دیزین، ۵ متر است. و در شمال غرب دفتر مدیریت پیست دیزین قرار گرفته است.. علاوه بر امکانات تفریحی، مسابقات فراوانی مانند دوچرخه‌سواری کوهستانی، مسابقات جهانی اسکی روی چمن، تیراندازی با کمان و کایت در این پیست و در فصل تابستان برگزار می‌شوند.


سیستم های کنترل دمای روغن داغ سری CTC برای انتقال حرارت طیف گسترده ای از کاربردهای دما بالا (- درجه سانتی گراد) طراحی و ساخته شده اند. در این سیستم ها، جریان روغن در یک مدار بسته با فشار کم، دبی بالا و در تماس با هیترهای برقی جهت انتقال حرارت بهینه در جریان هستند. 

این سؤالات شاید ساده به نظر برسند، ولی با پاسخ گویی به آن ها بسیاری از گزینه های احتمالی پیش روی شما خط خواهند خورد و گزینه های باقی مانده به نیاز شما نزدیک تر خواهند بود. اگر می خواهید هزینه های تعمیر و نگهداری کمی پرداخت کنید، دستگاه شما بهره وری بالایی داشته باشد، محیط کاری پاکیزه ای داشته باشید و در عین حال هزینه چندان بالایی نیز برای خرید غبارگیر صنعتی پرداخت نکنید، باید گزینه های موجود را با دقت بررسی کرده و از بین آن ها انتخاب کنید.

غبارگیر صنعتی را به دو شکل می توان مورد است.فاده قرار داد. یا اینکه بصورت مستقیم به دستگاه­های مربوط وصل شده و یا با اتصال به خطوط اصلی انتقال مانند، هود و بازویی در غبارگیرها نصب شوند. در یک تعریف کلی، غبارگیر صنعتی را با متصل کردن به کابین­های دستگاه­ها و انجام عمل مکش، می­توان گردوغبار را خارج نمود.



( خدمات و سرویس ) های دیگر