فروش غبارگیر در دیزین

dust collector-1
dust collector-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


مسیر شمیرانات به تهران نزدیک‌تر است.. رسیدن به پیست اسکی دیزین از این مسیر حدود یک ساعت و دقیقه طول می‌کشد و کیلومتر است.. ابتدا باید از بزرگراه شهید باقری وارد وارد اتوبان شهید بابایی شوید. در ادامه با توجه به تابلوهای راهنما از خروجی اتوبان شهید بابایی وارد جاده لشکرک شوید و ادامه مسیر را تا پیست اسکی دیزین بپیمایید.

در دیزین، تله سیژ وجود دارند. اولی، تله سیژ قله است. که ۸ متر ارتفاع و ۸ متر طول دارد. این تله سیژ، از وسط پیست تا قله می‌رود. دومی، تله سیژ چمن است. که ۵ متر ارتفاع و متر طول دارد. مسیر این تله سیژ نیز از دفتر مدیریت تا رستوران است..

اصلا پیست یعنی چی؟ اگر در فرهنگ لغات جست‌و‌جو کرده باشید متوجه شده‌اید که تعریف پیست در میان واژگان ما، یعنی میدان یا محوطه و محلی که برای ورزش یا رقص فراهم شده است.. حالا جدا از این تعریف کلی پیست، پیست اسکی دیزین نیز انواع مختلفی از پیست دارد که همین تنوع به ورزشکاران و اسکی بازان قدرت انتخاب بیشتری بخشیده است..


دستگاه غبارگیر صنعتی با ایجاد عمل مکش تقریبا تمامی ذرات ریز گردو غبار را از محیط خارج می­ کند.برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تماس های درج شده در سایت ارتباط برقرار نمائید و از مشخصات فنی و قیمت غبارگیر صنعتی و مشاوره رایگان مجموعه

غبارگیرهای صنعتی باید یکی از اجزای اصلی تمامی صنایع باشند. زیرا مزایای این دستگاه ها برای حفظ سلامتی افراد غیر قابل انکار است.. در این مطلب قصد داریم با اجزای غبارگیر صنعتی و مزایای است.فاده از این دستگاه ها بیشتر آشنا شویم. تا پایان همراه باشید.

طی سالهای گذشته میزان آلودگی و گرد و غبار موجود در هوا (مخصوصا در شهرهای بزرگ) در مرز هشدار و خطرناک قرار گرفته است.. این میزان از آلودگی در حدی آزاردهنده است. که بارها و بارها در طول سال باعث تعطیلی مدارس و مراکز دولتی شده است..



( فروش ) های دیگر