خدمات و سرویس غبارگیر در رودهن

dust collector-1
dust collector-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این منطقه به دلیل داشتن باغات و طبیعتی زیبا، از گذشته مکانی برای است.راحت پایتخت‌نشینان بوده و هست. بکر بودن و دسترسی راحت از دلایل توریستی خیز بودن رودهن است. و در سالهای اخیر مهاجرت از سوی پایتخت به شهر رودهن به چند برابر افزایش پیداکرده و این منطقه امروزه به محلی برای زندگی افرادی که از شلوغی و آلودگی فراری هستند تبدیل‌شده است.. مناطق ییلاقی رودهن در فصل تابستان، هرساله پذیرای گردشگران فراوانیست. 

اگر امکان است.فاده از خودروی شخصی را دارید، به یکی از اتوبان‌های شهید بابایی یا شهید زین‌الدین بروید و به سمت شرق است.ان حرکت کنید. در هر کدام از جاده‌‌های دماوند یا اتوبان پردیس که قرار بگیرید، به رودهنِ زیبا خواهید رسید.

رستوران ریحون دارای دو فضای متفاوت است.. فضای اول این رستوران، شامل میز و صندلی است. که با ترکیب معماری زیبا و دکوراسیون دوست‌داشتنی محیط رستوران را جذاب کرده است.. فضای دیگر رستوران ریحون که با نام لمکده شناخته می‌شود، بخش سنتی رستوران را شامل می‌شود و  در آن تخت‌های سنتی قرار گرفته است.. در منوی رستوران،  غذاهای ایرانی و فرنگی مشاهده می‌شود، اما غذاهای فرنگی تنها شامل است.یک‌های گوشت و مرغ، سالاد سزار، پاستا و میگو است..


به همین دلیل لازم است. که شما فشار بهینه را در جایی ثبت داشته باشید و یا اطلاعات مربوط به فشار را از سازنده خود دریافت کرده باشید. در این صورت میتوانید به صورت مداوم این عدد را با عددی که روی گیج فشار و یا دستگاهای مانیتورینگ می باشد مقایسه و درباره تعویض فیلتر های تصمیم بگیرید.

دستگاه بگ فیلتر (بگ فیلتر) برای آن‌که به صورت بهینه جواب‌گوی نیاز فیلتراسیون یک مجموعه باشد می‌بایست مطابق شرایط و نوع مصرف طراحی شود. تراکم ذرات در هوای ورودی به فیلتر، سایز این ذرات، سطح فیلتراسیون و ابعاد فیلترها از جمله اِلمان‌های اساسی در طراحی

بگ فیلتر یا غبارگیر صنعتی طراحی خاصی دارد. در ادامه شکل ظاهری و اجزای تشکیل دهنده آن را مورد بررسی قرار می دهیم. کیسه ها، مهم ترین اجزای تشکیل دهنده غبارگیر صنعتی به شمار می روند. در واقع این سیستم از چند کیسه است.وانه ای شکل ساخته شده که همگی آن ها از جنس پارچه ساخته می شوند. فیلترهای به کار رفته در غبارگیر صنعتی دارای سطحی مخروطی شکل هستند. این مخروط های کوچک به ذرات و گردوغبار اجازه نمی دهند که از سطح بگ فیلتر یا همان غبارگیر صنعتی عبور کنند. 



( خدمات و سرویس ) های دیگر