خدمات و سرویس غبارگیر در شهر جدید اندیشه

dust collector-1
dust collector-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این فاز در قسمت شمالی فاز قرار گرفته و با جذب سرمایه در مساحتی محدود به هکتار بخش مسکونی این منطقه را را با در اختیار گرفتن امکانات رفاهی مانند فرهنگسراها  و مدارس و مراکز تجاری به محلی آرام و مناسب برای سکونت تبدیل شده است.

شهرک اندیشه در ابتدا برای جذب جمعیت مازاد کلانشهر تهران تأسیس شد. همچنین از تأسیس این شهر نتایج بسیار خوبی نیز به دست آمد؛ از جمله می‌توان به جلوگیری از افزایش حاشیه نشینی در شهر تهران و کاهش ناهنجاری‌های احتمالی در حاشیه جنوب غرب تهران اشاره کرد. همچنین با تأسیس شهرک اندیشه برای شهروندان امکان خرید خانه در موقعیت جغرافیایی و فرهنگی مناسب، با هزینه‌ای بسیار مناسب‌تر از مناطق شهر تهران نیز فراهم شد.

- چهاردرمانگاه شبانه روزی، چند مرکز بهداشت و چند آزمایشگاه پزشکی، پنج داروخانه که یکی شبانه روزی است.. اما فقط تعداد محدودی مطب های خصوصی بالاخص پزشکان متخصص وجود دارد و در این مورد کمبود محسوسی مشاهده می شود. به علاوه نبود بیمارستان و خدمات پیشرفته پزشکی محسوس است..


شركت صنايع الكتروموتور ايران (هواكش خزرفن) در سال با هدف ارتقاء سطح توليدات داخلی در اجرای پروژه های صنعتی، تاسيساتی، ساختمانی و ارائه راه حلهای جامع درخصوص صنعت تهويه، توسط تنی چند از متخصصين اين عرصه به عنوان يكی از نخستين شركتهای توليد كننده انواع هواكش در ايران تاسيس گرديد. هم اكنون اين شركت با بيش از چهاردهه تجربه علمی، صنعتی و بهره گيری از كادری متخصص و نيز است.فاده از تكنولوژی پيشرفته مطابق با است.انداردهای روز دنيا در زمينه توليد انواع سيستمهای پيشرفته تهويه صنعتی و فيلتراسيون با تكيه بر محاسبات، طراحي، ساخت و تجهيزات مدرن فنی خويش توانسته موفق ترين توليد کننده داخلی محسوب گردد،ودر حال حاضر موفق به اخذ گواهينامه ‏های متعددی نظير: گواهي بازرسی كيفيت واستاندارد ايران ، گواهی است.اندارد اتحاديه توليدكنندگان اروپا CE ، گواهی ISO ، گواهي است.اندارد TSE از تركيه و گواهي است.اندارد PTC از روسيه شده و در حوزه صادرات نيز با كشورهای بسياری چون عربستان، عراق ، قطر و لبنان ، مناسبات تجاری برقرار نمايد.

سلام برای شرکت باتری سازی نیاز به خرید بگ فیلتر و غبارگیر صنعتی داریم، ابعاد و دبی سالن تولید بگیم امکانش هست قیمت حدودی و نوع بگ فیلتری که نیاز داریم لطف کنین؟ برای سالن های کوچک و فضاهای غیرحجیم غبارگیر دست دوم کوچک هم بگیریم خوبه؟

دستگاه بگ فیلتر (بگ فیلتر) برای آن‌که به صورت بهینه جواب‌گوی نیاز فیلتراسیون یک مجموعه باشد می‌بایست مطابق شرایط و نوع مصرف طراحی شود. تراکم ذرات در هوای ورودی به فیلتر، سایز این ذرات، سطح فیلتراسیون و ابعاد فیلترها از جمله اِلمان‌های اساسی در طراحی



( خدمات و سرویس ) های دیگر