فروش غبارگیر در شهر جدید اندیشه

dust collector-1
dust collector-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


درضمن فاز سه از امکانات رفاهی، فرهنگی و ورزشی بسیار خوبی نیز برخوردار است.. فاز اندیشه دارای مراکز آموزشی و درمانی، مسجد، فروشگاه و مرکز خرید، باشگاه‌های ورزشی، فضای سبز و سینما است. که برای رفع نیازهای روزمره شما در دسترستان خواهد بود.

این منطقه به علت دارا  بودن مغازه های مختلف برای ایجاد کسب و کار مناسب میباشد این فاز درجنوبی ترین قسمت اندیشه و از قدیمی ترین فازهای این منطقه میباشد این فاز دارای سه خیابان اصلی به نام های بلوار دنیا مالی ، طالقانی و مدرس میباشد.

با توجه به این که این شهر نوبنیاد بوده و سابقه چندانی ندارد جمعیت آن عموما مهاجر بوده و اکثرا از تهران یا شهرهای مجاور به این شهر آمده اند. بافت جمعیتی متشکل از اقوام مختلف ایران بوده و از لحاظ درآمد بیشتر در محدوده دهکهای میانی و بالاتر می باشند. عمده ساکنین از کارکنان ادارات و کارخانجات بزرگ و یا افراد مستقل شاغل در مناطق صنعتی غرب است.ان تهران می باشند. طبق آخرین آمارهای رسمی جمعیت این شهر بیشتر از هزار نفر می باشد.


غبارگیر صنعتی را به دو شکل می توان مورد است.فاده قرار داد. یا اینکه بصورت مستقیم به دستگاه­های مربوط وصل شده و یا با اتصال به خطوط اصلی انتقال مانند، هود و بازویی در غبارگیرها نصب شوند. در یک تعریف کلی، غبارگیر صنعتی را با متصل کردن به کابین­های دستگاه­ها و انجام عمل مکش، می­توان گردوغبار را خارج نمود.

سیستم های کنترل دمای روغن داغ سری CTC برای انتقال حرارت طیف گسترده ای از کاربردهای دما بالا (- درجه سانتی گراد) طراحی و ساخته شده اند. در این سیستم ها، جریان روغن در یک مدار بسته با فشار کم، دبی بالا و در تماس با هیترهای برقی جهت انتقال حرارت بهینه در جریان هستند. 

با اینکه از لحاظ قدرتی غبارگیرهای صنعتی ضعیف عمل می کنند اما این عملیات را بسیار سریع انجام می دهند چرا که با تسریع بخشیدن به مکش، می توان حجم بیشتری از هوا را که حاوی ذره های غبار آلود است. را به واسطه غبارگیرهای صنعتی مکیده و از آن مکان بیرون کرد. در برخی موارد لازم است. عمل مکیدن غبارها از فواصل دوری انجام شود، برای این حالت باید اندازه دهانه مکش غبارگیرهای صنعتی را بزرگتر کرد که البته این اقدام باعث کندی عملکرد مکیدن غبارگیرهای صنعتی خواهد شد.



( فروش ) های دیگر