خدمات و سرویس غبارگیر در شهر ری

dust collector-1
dust collector-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این شرایط آب و هوایی موجب شده تا شهر ری از پوشش جنگلی طبیعی برخوردار نباشد اما در عین حال جنگل‌های دست کاشت آن در حدود هکتار وسعت دارد و با وجود مراتع نسبتا غنی، رتبه چهارم را در میان دوازده شهرستان است.ان تهران، بعد از فیروزکوه، ساوجبلاغ و دماوند، به خود اختصاص داده است.. در شهر ری گیاهان دارویی بسیاری مانند گل گاو زبان، خاکشیر، کرچک، کاسنی و پونه یافت می‌شود.

علاوه بر اماکن مذهبی و تاریخی، بازارهای بسیاری نیز در شهر ری وجود دارد که برای گردشگران و مسافران جذاب هستند. برخی از معروف‌ترین این بازارها شامل بازار چهارسوق، بازار باب الجبل، بازار دهک نو، بازار ساربانان، بازار نرمه، باب هشام، باب سین و&#; می‌شوند.

نقش‌برجسته یکی از شاهان ساسانی، احتمالاً اردشیر اول یا شاهپور نخست که تا زمان فتحعلی شاه قاجار در محل کوه نزدیک کارخانه سیمان ری قرار داشته‌است و به دستور فتحعلی شاه از بین رفته و نقش خود را به جای آن حجاری نموده بوده‌است.


این ذره ها جامد بوده و در مواردی قابل رویت هستند. در صورتی که از نظر وزنی سنگین باشند به سمت پایین می آیند به شکل ذرات خاک و غیره دیده می شوند در غیر این صورت مانند گرد فلزها در هوا معلق خواهند ماند. در واقع غبارگیرهای صنعتی سیستمی هستند که با جمع کردن ذره های ناسالم، تا حدی به پاکی هوا کمک خواهند کرد. از این رو غبارگیرهای صنعتی را در محیط هایی که بیشتر در معرض خطر آلودگی قرار دارند( مانند کارگاه های صنعتی، کارخانه ها و جاهایی که با بریدن چوب، انواع گرده و پودر شیمیایی، صیقل دادن فلزها و غیر سرو کار دارند) است.فاده می شوند.

به طور کلی همانگونه که گفته شد از دستگاه غبارگیر صنعتی در جاهایی مانند، کارگاه ها و کارخانه های تولیدی که دارای دستگاه هایی هستند و در طول فرآیند تولید میزان قابل توجهی گردوغبار و تراشه را در هوا پراکنده می کنند که انتشار اینگونه ذرات برای سلامتی پرسنل حاضر و حتی خود دستگاه ها مضر است.، است.فاده می شود.

با اینکه از لحاظ قدرتی غبارگیرهای صنعتی ضعیف عمل می کنند اما این عملیات را بسیار سریع انجام می دهند چرا که با تسریع بخشیدن به مکش، می توان حجم بیشتری از هوا را که حاوی ذره های غبار آلود است. را به واسطه غبارگیرهای صنعتی مکیده و از آن مکان بیرون کرد. در برخی موارد لازم است. عمل مکیدن غبارها از فواصل دوری انجام شود، برای این حالت باید اندازه دهانه مکش غبارگیرهای صنعتی را بزرگتر کرد که البته این اقدام باعث کندی عملکرد مکیدن غبارگیرهای صنعتی خواهد شد.



( خدمات و سرویس ) های دیگر