فروش غبارگیر در شهرک صنعتی شمس آباد

dust collector-1
dust collector-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این شهرک صنعتی تقریباً فاصله نزدیکی به شهر تهران دارد. اگر شما بخواهید به صورت عادی و با تاکسی از شهر تهران به سمت این شهرک بروید، حدود ۵ کیلومتر باید بپیمایید که این مسافت برای شما تقریباً برابر با ۵ دقیقه خواهد بود. البته باید گفت این شهرک صنعتی ایستگاه‌های مخصوص به خود را دارد که پرسنل و نیروی کار همه روزه می‌توانند در ایستگاه‌های خط حاضر شوند و به محل کار خود بروند.

شهرک‌‎​‎‎​ صنعتی بزرگ ولی بی صاحب بی مدیریت همیشه شلوغ مگه میشه شهرک به این بزرگی فقط یک راه ورود داشته باشه همیشه خدا‌‎‌​‌​ ترافیکه جلو شهرک اکثر اوقات پلیس هست خوبه مواقعی که نیست خیلی افتضاح مدیریت داغون شهرک که برای رفاه حال کارکنانش راه های دیگه‌‎​‎‏‏ شهرک باز نمیکنه داخل شهرک جوریه ادم انگار میره افرود عوارض زمین خیلی زیاده ماشاالله

این موضوع باعث می‌شود که جذب و است.خدام نیروهای متخصص و فعال توسط مسئولین این شهرک صنعتی بسیار بالا باشد. صنایع بسیار مشهوری در این شهرک مشغول به فعالیت هستند و نیاز به افراد خبره و با تجربه در حیطه کاری خود دارند. به نوعی می‌توان گفت شهرک صنعتی شمس آباد طی چند سال اخیر نقش مهمی در زمینه اشتغال‌زایی برای کارکنان و افراد جامعه داشته است..


سیستم های کنترل دمای روغن داغ سری CTC برای انتقال حرارت طیف گسترده ای از کاربردهای دما بالا (- درجه سانتی گراد) طراحی و ساخته شده اند. در این سیستم ها، جریان روغن در یک مدار بسته با فشار کم، دبی بالا و در تماس با هیترهای برقی جهت انتقال حرارت بهینه در جریان هستند. 

همچنین با نصب کانال فقط در آن قسمت از کارخانه که تولید گردوغبار می­کنند هم می­توان ذرات غبار را بوسیله کانال به خارج از محیط هدایت کرد. البته این را باید در نظر بگیریم که غبارگیرها تنها ذرات معلق در هوا را تصفیه نموده و قادر به جابجایی ذرات سنگین افتاده بر روی زمین نیستند.

غبارگیر صنعتی را به دو شکل می توان مورد است.فاده قرار داد. یا اینکه بصورت مستقیم به دستگاه­های مربوط وصل شده و یا با اتصال به خطوط اصلی انتقال مانند، هود و بازویی در غبارگیرها نصب شوند. در یک تعریف کلی، غبارگیر صنعتی را با متصل کردن به کابین­های دستگاه­ها و انجام عمل مکش، می­توان گردوغبار را خارج نمود.



( فروش ) های دیگر