خدمات و سرویس غبارگیر در شهرک صنعتی چهاردانگه

dust collector-1
dust collector-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگر تولید کننده محصول هستید یا به دنبال شغلی در حوزه تولید مبلمان، تولید کابینت و &#;. می گردید می توانید به چهاردانگه برای موارد مختلفی مراجعه کنید. برای مثال اگر تولیدکننده ورق های ام دی اف هستید احتمالا برای خرید روکش پی وی سی لازم است. به این منطقه سری بزنید. اگر یک فرد معمولی هستید هم می توانید برای سفارش کابینت، مبلمان، یا خرید این موارد به بازار چهاردانگه مراجعه کنید.

آخرین دلیل کاهش قیمت ها در چهاردانگه، هزینه های کمتر زندگی به نسبت سایر شهرها است.. چهاردانگه یک شهر کوچک است. و همین مسئله باعث شده که قیمت محصولات خوراکی، خدمات، اجاره خانه و مغازه و بسیاری موارد دیگر، نسبت به شهرهای بزرگی نظیر تهران بزرگ کمتر باشد.

چهاردانگه شهری با حدود ۵ هزار نفر جمعیت در جنوب غربی شهر تهران بزرگراه آیت الله سعیدی واقع شده است..این شهر دارای قدمت بالایی بوده و خود شامل دو شهرک صنعتی برگ می باشد. وجود این دو شهرک صنعتی در جوار شهر چهاردانگه موجب شده که این شهر از نظر تولیدی یکی از قطب های است.ان تهران به شمار آید. وجود شرکت های بزرگی از جمله؛ ایران خودرو دیزل، سدید، کیان تایر، لوله سازی، سینجرگاز،یاران و &#; خود مؤید این موضوع می باشد.


به همین دلیل لازم است. که شما فشار بهینه را در جایی ثبت داشته باشید و یا اطلاعات مربوط به فشار را از سازنده خود دریافت کرده باشید. در این صورت میتوانید به صورت مداوم این عدد را با عددی که روی گیج فشار و یا دستگاهای مانیتورینگ می باشد مقایسه و درباره تعویض فیلتر های تصمیم بگیرید.

بگ فیلتر یا غبارگیر صنعتی طراحی خاصی دارد. در ادامه شکل ظاهری و اجزای تشکیل دهنده آن را مورد بررسی قرار می دهیم. کیسه ها، مهم ترین اجزای تشکیل دهنده غبارگیر صنعتی به شمار می روند. در واقع این سیستم از چند کیسه است.وانه ای شکل ساخته شده که همگی آن ها از جنس پارچه ساخته می شوند. فیلترهای به کار رفته در غبارگیر صنعتی دارای سطحی مخروطی شکل هستند. این مخروط های کوچک به ذرات و گردوغبار اجازه نمی دهند که از سطح بگ فیلتر یا همان غبارگیر صنعتی عبور کنند. 

این دستگاه در صنایع مختلفی مانند کاشی ، سرامیک، چینی ، سیمان، فولاد مورد است.فاده قرار می گیرد. کاربرد دستگاه بگ فیلتر در رفع آلودگی های فضای محیطی می باشد، است.فاده در فضای سالن تولید از پرکاربرد ترین جانمایی ها و کاربرد های دستگاه غبارگیر است.. صنایعی مانند شرکت های باتری سازی در سالن تولیدی خود برای کاهش آلودگی های سالن قادر به است.فاده از دستگاه



( خدمات و سرویس ) های دیگر