خدمات و سرویس غبارگیر در شهریار

dust collector-1
dust collector-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


استاد شهریار در اوایل تحصیل پزشکی، دلباخته‌ی دختری به نام ثریا شد و این دو مدتی نیز با هم نامزد بودند اما رقیب عشقی شهریار پسرعموی رضاشاه و شخصی پرنفوذ بود. ثریا، علی‌رغم اینکه به شهریار علاقه‌مند بود، در نهایت مجبور شد با چراغعلی سالار حشمت ازدواج کند.

شهریار شاعر سه زبانه است.. او به همه زبانها و ملتها احترامی کامل دارد. در اشعار او بر خلاف برخی از شعرای قومگرا نه تنها هیچ توهینی به ملل غیر نمی شود بلکه او در جای اشعارش می کوشد تا با هر نحو ممکن سبب انس زبانهای مختلف را فراهم کند. اشعار او به سه زبان ترکی آذربایجانی،فارسی و عربی است. .

محمدحسین بهجت تبریزی در مدرسه‌ی متحده و فیوضات درس خواند، سیکل خود را در مدرسه‌ی فردوسی شهر تبریز به اتمام رساند و برای ادامه‌ی تحصیل رهسپار تهران شد. حضور او در مدرسه‌ی دارالفنون در سال و سپس وارد شدن به مدرسه‌ی طب در سال تا حدی مسیر زندگی او را تغییر داد؛ مسیری که گویی است.اد شهریار چندان علاقه‌ای به آن نداشت.


این وسیله ها هوا را بصورت مارپیچی هدایت کرده و نیروی گریز از مرکز در هوا ایجاد می نمایند، ذرات آلاینده بعلت سنگین تر بودن از هوا در جریان گریز از مرکز به سمت بیرون از مرکز مارپیچ ایجاد شده حرکت کرده و با جداره سیکلون تماس پیدا کرده و بسمت پایین جریان سقوط می کنند. سیکلون از دسته صافیها بوده و بعلت سهولت در ساخت ونگهداری کاربرد های زیادی در سیستم های تصفیه هوا دارند. سیکلون از نظر اندازه ...

در واقع آلاینده های مختلفی متناسب با نوع صنعت فعال وجود دارد که باید بر اساس آنها غبارگیرهای مختلف با فیلترهای متناسب تولید شوند. کما اینکه در سالهای اخیر با پیشرفت های صورت گرفته اتفاق های بسیار خوبی در این زمینه رخ داده است..

به منظور حفظ و بهبود کیفیت محصولات. غبارگیرهای صنعتی از طریق جذب ذرات آلاینده و پاکسازی محیط، مانع از نفوذ آن ها به داخل محصولات و افت کیفی آن ها می شوند. این مواد به سرعت و به راحتی می توانند عطر و بوی نامطبوعی به محصولات شما اضافه کنند.



( خدمات و سرویس ) های دیگر