خدمات و سرویس غبارگیر در فیروزکوه

dust collector-1
dust collector-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در مسیر جاده فیروزکوه به سمنان و در سمت چپ آن، تپه‌ای به ارتفاع ۸ متر از سطح دریا خودنمایی می‌کند که یکی از قدیمی‌ترین قلعه‌های تهران بر فراز آن قرار گرفته است.. بررسی‌ها نشان می‌دهد که قدمت این قلعه به حدود سال پیش برمی‌گردد و تا دوران تیموریان نیز مورد است.فاده بوده.

موقعیت مکانی آن باعث شده که در طول تاریخ، همواره مورد توجه مردم و حکام وقت باشد. همین موضوع است. که باعث شده حالا آثار تاریخی فراوانی مانند امامزاده‌ها، قلعه‌ها و چندین و چند پل و گورستان تاریخی در این شهرستان وجود داشته باشند که هرکدام حکایتگر بخشی از داستان این منطقه هستند.

از طرفی این منطقه به ناحیه گرم کویری گرمسار و از طرفی دیگر به ناحیه سرد البرز جنوبی می‌رسد. در این ناحیه، جانوران وحشی و اهلی بسیاری مانند قوچ، میش، کل، بز، کبک، پلنگ و انواع پرندگان شکاری زندگی می‌کنند که برای ادامه حیات خود به حفاظت جدی نیاز دارند.


با اینکه از لحاظ قدرتی غبارگیرهای صنعتی ضعیف عمل می کنند اما این عملیات را بسیار سریع انجام می دهند چرا که با تسریع بخشیدن به مکش، می توان حجم بیشتری از هوا را که حاوی ذره های غبار آلود است. را به واسطه غبارگیرهای صنعتی مکیده و از آن مکان بیرون کرد. در برخی موارد لازم است. عمل مکیدن غبارها از فواصل دوری انجام شود، برای این حالت باید اندازه دهانه مکش غبارگیرهای صنعتی را بزرگتر کرد که البته این اقدام باعث کندی عملکرد مکیدن غبارگیرهای صنعتی خواهد شد.

به طور کلی همانگونه که گفته شد از دستگاه غبارگیر صنعتی در جاهایی مانند، کارگاه ها و کارخانه های تولیدی که دارای دستگاه هایی هستند و در طول فرآیند تولید میزان قابل توجهی گردوغبار و تراشه را در هوا پراکنده می کنند که انتشار اینگونه ذرات برای سلامتی پرسنل حاضر و حتی خود دستگاه ها مضر است.، است.فاده می شود.

طی سالهای گذشته میزان آلودگی و گرد و غبار موجود در هوا (مخصوصا در شهرهای بزرگ) در مرز هشدار و خطرناک قرار گرفته است.. این میزان از آلودگی در حدی آزاردهنده است. که بارها و بارها در طول سال باعث تعطیلی مدارس و مراکز دولتی شده است..



( خدمات و سرویس ) های دیگر