فروش غبارگیر در فیروزکوه

dust collector-1
dust collector-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


هنگام سر زدن به تمام روستاها و جاذبه‌های طبیعی فیروزکوه و اطراف آن، دیدیم که همواره ردپایی از دیدنی‌های تاریخی در آن‌ها وجود دارند. خوب است. در سفر خود به فیروزکوه، ‌در کنار لذت بردن از طبیعت، چندتا از جاذبه‌های تاریخی را نیز ببینید و بشناسید.

برای رسیدن به این غار، یک پیاده‌روی یک ساعت و نیمه در پیش دارید. حدود ساعت باید در روستای هرانده و از میان باغ‌ها و زمین‌های سرسبز عبور کنید تا به دامنه کوهی برسید که غار بورنیک بالای آن قرار دارد. برای رسیدن به غار، نیم ساعت دیگر در کنار رودخانه طی می‌کنید تا به مقصد برسید.

قطار در این مسیر از میان جنگل‌ها و کوهستان‌های شمال کشور عبور می‌کند. در بعضی نقاط، ارتفاع ریل قطار از سطح دریا به متر نیز می‌رسد. به‌طورکلی می‌توان مناطق مسیر این قطار به دو دسته جلگه‌ای و کوهستانی تقسیم‌بندی کرد.


با اینکه از لحاظ قدرتی غبارگیرهای صنعتی ضعیف عمل می کنند اما این عملیات را بسیار سریع انجام می دهند چرا که با تسریع بخشیدن به مکش، می توان حجم بیشتری از هوا را که حاوی ذره های غبار آلود است. را به واسطه غبارگیرهای صنعتی مکیده و از آن مکان بیرون کرد. در برخی موارد لازم است. عمل مکیدن غبارها از فواصل دوری انجام شود، برای این حالت باید اندازه دهانه مکش غبارگیرهای صنعتی را بزرگتر کرد که البته این اقدام باعث کندی عملکرد مکیدن غبارگیرهای صنعتی خواهد شد.

نکته ای که به عنوان یک ایراد برای غبارگیرهای صنعتی می توان در نظر گرفت این است. که این دستگاه ها تنها می توانند غبارهای سبک و معلق در هوا را به داخل مکش کنند و توانایی مکش و رفع آلودگی ها و ذرات سنگین موجود بر روی زمین را ندارند.

این دستگاه در صنایع مختلفی مانند کاشی ، سرامیک، چینی ، سیمان، فولاد مورد است.فاده قرار می گیرد. کاربرد دستگاه بگ فیلتر در رفع آلودگی های فضای محیطی می باشد، است.فاده در فضای سالن تولید از پرکاربرد ترین جانمایی ها و کاربرد های دستگاه غبارگیر است.. صنایعی مانند شرکت های باتری سازی در سالن تولیدی خود برای کاهش آلودگی های سالن قادر به است.فاده از دستگاه



( فروش ) های دیگر