خدمات و سرویس غبارگیر در لواسان

dust collector-1
dust collector-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


دشت هویج یا دشت گرچال (گودال آتش) یکی از جاذبه‌های روستای افجه محسوب می‌شود که ظاهرا در قدیم زیر کشت هویج بوده است.. برای رسیدن به این دشت باید پس از پارک خودروی خود در روستا، مسیری با شیب تند و سربالایی را پیش بگیرید که در بین راه از کنار باغ‌های آلبالو و گیلاس و گردو عبور می‌کند. پس از حدود دو ساعت به این دشت بسیار زیبا می‌رسید.

احتمالاً نام تلو را شنیده‌اید. تلو نام یک پارک لواسان است. که در کیلومتر جاده‌ای به همین نام واقع شده است.. پارک جنگلی تلو یکی دیگر از مهم‌ترین جاهای دیدنی لواسان به شمار می‌رود که بعضی‌ها آن را با نام پارک جنگلی غزال می‌شناسند.

لوسان مرکز بخش لواسانات است. و محله‌ها و روستاهای زیادی را در خود جای داده. بخش لواسانات از شهر لواسان و دو دهستان تشکیل شده‌ است.. لواسان بزرگ به مرکزیت روستای لواسان بزرگ و لواسان کوچک به مرکزیت روستای افجه، دهستان‌های بخش لواسانات را تشکیل می‌دهند.


همانطور که در ابتدا اشاره کردیم است.فاده از غبارگیر صنعتی و انواع آن باید در تمامی صنایع نهادینه شود. این تهویه ها انواع مختلفی دارند و هر کدام از آنها بنا بر ویژگی هایی که دارد مناسب است.فاده در مکان های خاصی می باشد. برخی از آن ها هواکشی بسیار خوب دارند، به همین دلیل از آنها بیشتر در فضاهایی است.فاده می شود که نیاز به جریان مناسب هوا باشد.

مجموعه بزرگ روتوپارس تولید کننده و واردکننده اکثر تجهیزات پرکاربرد صنعتی مانند کمپرسورهای هوای فشرده، ساید چنل بلوئر، انواع مختلف فن و هواکش، سردخانه، کمپرسور تبرید، چیلر، سیستم تصفیه هوا و… از برندهای معتبر دنیا می‌باشد.

همان گونه که از نام غبارگیرهای صنعتی پیداست، است.فاده های اصلی این تجهیزات برای پاکسازی و رفع گرد و خاک ها سایر ذرات ریز موجود در هوا می باشد. مشکلی که این روزها بسیاری از شهرهای ایران و حتی برخی کشورهای دیگر را درگیر خود کرده است.. عوامل بسیاری دخیل هستند که موجب شده طی ده گذشته، میزان گرد و غبار رو به افزایش رود و درجه آلودگی و ناسالم بودن هوا را در مرز خطرناکی قرار دهد به طوری که به دلیل وقوع این پدیده آزار دهنده شاهد تعطیلی های مکرر مدارس و سایر مراکز دولتی و خصوصی بوده ایم.



( خدمات و سرویس ) های دیگر