فروش غبارگیر در لواسان

dust collector-1
dust collector-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


سد لتیان سومین مورد از مهم‌ترین جاهای دیدنی در سفر به لواسان است. که آب آن از رودخانه ‌های لواسان تأمین می‌شود. شاید علت نام‌گذاری این سد برایتان جالب باشد. زمانی که این سد را به منظور تأمین آب شرب شهر تهران احداث کردند دریاچه‌ای در پشت سد ایجاد شد. با شکل‌گیری این دریاچه روستایی به نام لتیان به طور کامل زیر آب رفت. بعد از این اتفاق نام سد و دریاچه را به نام روستای زیر آب رفته تغییر دادند.

برای سفر به لواسان باید به سمت قصران بروید به مناطق اوشان، فشم و میگون قصران می‌گویند. قصران خود از توابع منطقه شمیرانات تهران است. و حدود کیلومتر با شهر تهران فاصله دارد. قبل از رسیدن به قصران مسیر لواسان از مسیر میگون چدا شده و تابلوهای راهنما شما را تا رسیدن به این منطقه راهنمایی می‌کنند.

آبشار ناران در شمال روستای کند علیا از توابع لواسان کوچک قرار گرفته و ارتفاع آن تا ۵ متر است. که حجم آب آبشار در فصل بهار افزایش می‌یابد. این آبشار دائمی در میان مراتع سرسبز، همچون نگینی می‌درخشد و جریان آب آن باعث ایجاد شیارهای زیبایی روی صخره‌های سنگی شده است.. در صورتی که گذرتان به این آبشار افتاد، حوضچه کوچکی در پای آن وجود دارد که می‌توانید در آن تنی به آب بزنید. از آنجا که در تابستان آب‌وهوای معتدلی بر این منطقه حاکم است.، این فصل از سال را می‌توان بهترین زمان بازدید از آبشار ناران دانست.


در پایان،‌در نظر داشته باشید که بهترینِ غبارگیرهای صنعتی مدلی است. که سایز مناسب، گارانتی مناسب و طولانی مدت، توانایی جذب ذرات غبار مختلف را به صورت بهینه، سیستم مکش مناسب، کانال های مهندسی شده، سیستم هواکش و دمنده مناسب و فیلترهای باکیفیتی داشته باشد.

به طور کلی همانگونه که گفته شد از دستگاه غبارگیر صنعتی در جاهایی مانند، کارگاه ها و کارخانه های تولیدی که دارای دستگاه هایی هستند و در طول فرآیند تولید میزان قابل توجهی گردوغبار و تراشه را در هوا پراکنده می کنند که انتشار اینگونه ذرات برای سلامتی پرسنل حاضر و حتی خود دستگاه ها مضر است.، است.فاده می شود.

با اینکه از لحاظ قدرتی غبارگیرهای صنعتی ضعیف عمل می کنند اما این عملیات را بسیار سریع انجام می دهند چرا که با تسریع بخشیدن به مکش، می توان حجم بیشتری از هوا را که حاوی ذره های غبار آلود است. را به واسطه غبارگیرهای صنعتی مکیده و از آن مکان بیرون کرد. در برخی موارد لازم است. عمل مکیدن غبارها از فواصل دوری انجام شود، برای این حالت باید اندازه دهانه مکش غبارگیرهای صنعتی را بزرگتر کرد که البته این اقدام باعث کندی عملکرد مکیدن غبارگیرهای صنعتی خواهد شد.



( فروش ) های دیگر