خدمات و سرویس غبارگیر در پردیس

dust collector-1
dust collector-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


همانند فاز ، این فاز هم دارای خانه‌های ویلایی و آپارتمانه. با توجه به افزایش تقاضا برای خرید خانه در این فاز و محبوبیت بیشترش نسبت به سایر فازهای پردیس (به دلیل وجود امکانات شهری) هزینه‌ی خرید خانه در فاز پردیس هم نسبتا بیشتره.

در سرشماری سال ، شهر پردیس تنها نفر جمعیت‌ رو در خودش جای داده بود. بعد از گذشت سال و در سال ، جمعیت این شهر به نفر رسید که رشد فوق العاده‌ای محسوب میشه. اما رشد جمعیت شهر پردیس همین جا متوقف نشد. سال جمعیتش به نفر رسید تا باعث بشه، مسئولین نگاه ویژه‌ای به شهر جدید پردیس تهران داشته باشن و این شهر، بیشترین رشد خودش‌ رو تجربه کنه.

در کل، در فازهایی با شرایط ایده آل‌تر و امکانات بیشتر، مثل فاز ، و پردیس، قیمت آپارتمان بیشتر است.. هر چند که در فازهای ، ، و واحدهایی با متراژ کمتر و قیمت مناسب‌تر میشه یافت و نیاز تمام طیف متقاضیان مسکن در پردیس‌ رو برآورده کرد.


روش های دیگری نیز برای به کارگیری از غبارگیرهای صنعتی امکان پذیر هست: مثلا می توان در قسمت هایی از کارگاه ها یا کارخانه ها که بیشتر با ذرات غبار آلود سروکار دارند، آن محدوده را توسط غبارگیرهای صنعتی کانال کشی کرده و در حین کار با ایجاد هر غباری در همان لحظه با کانال های غبارگیرهای صنعتی که در آن نزدیکی نصب شده، محیط را پاکسازی کنند. اما نکته ای که در مورد کار غبارگیرهای صنعتی مطرح هست، درباره نوع ذره ها می باشد. غبارگیرهای صنعتی تنها قادرند که غبارهای سبک و معلق در هوا را مکش کنند و توانایی رفع گردها و ذرات سنگینی که بر روی زمین افتاده اند( به دلیل حجیم بودن آنها) را ندارند که این را می توان به عنوان یکی از عیوب غبارگیرهای صنعتی تلقی کرد.

بگ فیلتر ( غبارگیر کیسه ای ) یک سیستم کنترل آلودگی هوا می باشد که ذرات جامد موجود در هوا را با کارایی بسیار عالی حذف می کند . بگ فیلتر ( غبارگیر کیسه ای ) از سال میلادی بعد از اختراع پارچه ها و الیافی که قابلیت تحمل دمای درجه فارنهایت را داشتند، رواج بسیاری پیدا کرده است. ....

همچنین با نصب کانال فقط در آن قسمت از کارخانه که تولید گردوغبار می­کنند هم می­توان ذرات غبار را بوسیله کانال به خارج از محیط هدایت کرد. البته این را باید در نظر بگیریم که غبارگیرها تنها ذرات معلق در هوا را تصفیه نموده و قادر به جابجایی ذرات سنگین افتاده بر روی زمین نیستند.



( خدمات و سرویس ) های دیگر