فروش 10 نونیل فنل

Nonylphenol10-1

نونیل فنول از گروه نونیل متصل به یک حلقه فنل در موقعیت های مختلف تشکیل شده که معمولا از طریق موقعیت و گاها موقعیت پیوند برقرار می کنند و می توانند به صورت خطی یا منشعب متصل شوند. نونیل فنل اتوکسیه حاصل از واکنش نونیل فنل با اتیلن اکساید می باشد. این مواد شیمیایی بر اساس تعداد اتیلن اکساید نامگذاری می شوند که به عنوان مثال صابون مول ، دارای مولکول اتیلن اکساید می باشد. ساختار نونیل فنل به صورت شماتیک در زیر نمایش داده شده است.:

صابون مول از دسته نونیل فنول ها بوده که در صنعت کاربرد زیادی دارد. این ماده جزء سورفاکتانت های غیر یونی می باشد که مولکول اکسید اتیلن را همراه با خود دارد. از ویژگی های اصلی این ماده می توان به خاصیت امولسیون کنندگی آن اشاره کرد. نام اختصاری این ماده NPE است..

به هر میزان که تعداد اتیلن اکساید فراوان تر باشد در نتیجه صابون مول آب دوست تر خواهد شد. همین امر به نوبه ی خود سبب می شود تا این ترکیب در آب انحلال پذیرتر و در روغن ها انحلال ناپذیر گردد. با توجه به تعداد اتیلن اکساید در ترکیب، گریدهای گوناگونی از این ماده تولید خواهد شد. به هر میزانی وزن مولکولی این محصول کمتر باشد،


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


فروش 10 نونیل فنل

در صنایع پاک کننده و شوینده، پارچه و کاغذ، رنگ و رزین، کشاورزی، فرمولاسیون امولسیون های آبکاری کاربرد دارد

Item Value
purity 99.99
solification point 40.7
color 5
water 98