فروش HF اسید فلوریدریک

Hydrofluoric acid-1

خرید اسید فلوئوریدریک برای حکاکی روی شیشه در لامپ و محصولات دیگر انجام میشود. در فرآیند تولید کریستال و شیشه و هم چنین مات کاری آنها از اسید فلوئوریدریک است.فاده های فراوانی می شود.کاربرد این اسید در صنعت شیشه از مهم ترین هاست.

اسید هیدروفلوئوریک به تمام مواد حاوی سیلیس ، از جمله شیشه ، حمله می کند. باید در بطری ها و ظروف پلی اتیلن (PE) است.فاده و ذخیره شود. بطری های ذخیره سازی HF باید دارای درپوش ها و درپوش های ایمن باشند که می تواند یک مهر و موم ضد گاز برای جلوگیری از فرار گاز هیدروژن فلوراید فراهم کند. اسید هیدروفلوئوریک هرگز نباید توسط زهکشی دفع شود. خنثی سازی اولیه HF اجازه دفع تخلیه را نمی دهد ، حتی اگر pH محلول حاصل از آن باشد. خنثی سازی اسید هیدروفلوئوریک با یک ماده اولیه نمک های فلوراید فلز تولید می کند که سمی هستند. همیشه باید به عنوان زباله های خطرناک در ظروف پلاستیکی قابل جمع شدن جمع آوری شود.

اسید فلئوریک جزو اسید های ضعیف دسته بندی می شود ولی قدرت خورندگی بالایی دارد و می تواند حتی شیشه را در خود حل کند. به دلیل پیوند قوی بین آنیون های فلئوراید و مولکول های سیلیکون شیشه، این اسید را در ظرف های پلاستیکی نگه داری می کنند.


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


فروش HF اسید فلوریدریک

کاربرد آن در1.صنایع پلیمر. 2.صنایع هسته ای. 3.صنایع شیمیایی ( تولید اسید سیلیسیک – تولید اسید فلوبوریک و تولید اسید زیر کونیک) 4.صنایع خودرو. 5.صنایع شیشه و کریستال. 6.صنایع تولید لامپ. 7.برای حکاکی روی شیشه در لامپ و محصولات دیگری به کار می رود. 8.سنتز آمونیوم بی فلوراید از واکنش آمونیاک و هیدروژن فلوئورید. ۹. در ساخت و تولید کریستال های تزیینی و مات کاری شیشه آلات در صنایع فولاد ، سرامیک ، ریخته گری ، تهیه فر و آلیاژها و ... به کار می رود. ۱۰. در تولید اورانیوم و بیش از صد نوع ماده شیمیایی فلوئور دار بکار می رود. ۱۱. در تولید پلاستیک های کم اصطحکاک و نیز در تولید هالوژن ها مانند فریون که در تهویه و در سرد سازی کاربرد وسیعی دارند به کار می رود. ۱۲. از فلوئورید سدیم به عنوان حشره کش به خصوص بر علیه سوسک ها است.فاده می شود. ۱۳. برای تولید کریولیت مصنوعی در صنعت الکترولیز آلومینیوم به کار می رود. ۱۴. در تولید کربولیت مصنوعی کاربرد وسیعی دارد. ۱۵. اسید فلوریدریک به عنوان کاتالیست در تهیه سوخت های اکتان بالا ، خورنده و صیقل دهنده شیشه مورد است.فاده قرار می گیرد. ۱۶. در صنایع پتروشیمی و نفت ۱۷. بعضی محققان امکان است.فاده از گاز فلوئور خالص را به عنوان سوخت موشک بررسی کرده اند، ۱۸. در تولید آلومینیوم فلورید که برای ساخت کربولیت به کار می رود. ۱۹. به عنوان رسوب زدا در اسید ویی فولاد ضد زنگ. ۲۰. ماده اولیه تولید آلومینیوم فلوراید. ۲۱. موارد آزمایشگاهی.

Item Value
Hydrofluoric-HF 60
Fluosilicic Acid 0.4
NOn-volatile acide 0.08