فروش استرانسیم

Strontium-1
Strontium-2

استرانسیوم یک عنصر شیمیایی به شکل فلز نقره ای رنگ و یکی از فلزات خاکی قلیایی گروه دوم جدول تناوبی می باشد که به عنوان ماده ای در کاربردهای سیگنال قرمز و فسفرها است.فاده می شود و خطر اصلی سلامتی آن در وجود اثرات رادیواکتیو است..

هر گونه باز نشر محتوا و اطلاعات نمایه شده در بانک های تحت اختیار این مرکز تنها به منظور است.فاده علمی و غیر تجاری با ایجاد پیوند به تارگاه SID و ذکر منبع مجاز است.. است.فاده از لوگو و نام مرکز به عنوان حامی و همکار علمی، بدون اخذ مجوز کتبی از "پایگاه مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی" پیگرد قانونی دارد.

اُشیم تحولی بزرگ در بازار شیمی ایران است.. سایت اُشیم، با هدف تامین و توزیع کلیه نیازهای مواد شیمیایی صنعتی، آزمایشگاهی و همچنین تجهیزات شیمیایی راه­ اندازی گردیده است.. مواد شیمیایی مورد نیاز خود را از اُشیم بخواهید.


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


فروش استرانسیم

اصلاح ملاس چغندرقند با هيدروكسيد است.رانسيم براي گرفتن قند، در آتش بازي ها به علت ايجاد رنگ قرمز لاكي و در صنايع نظامي، تركيبات مختلف آن از قبيل نيترات است.رانسيم پر اكسيد واگزالات آن براي ساخت منورها، مهمات ردياب و براي تهيه ابريشم مصنوعي است.فاده مي شود. نمك هاي است.رانسيم جهت ته نشيني سيليس، آهن، منگنز از محلول هاي غليظ شده كاربرد دارد. فسفات است.رانسيم جهت تهيه لامپ هاي فلوئورسانس است.فاده مي شود، كلريد است.رانسيم در ساخت خمير دندان براي دندان هاي حساسا و نيز به عنوان جانشين باريت در گل حفاري براي چاه هاي نفت كاربرد دارد. در ساخت تلويزيون هاي رنگي كربنات است.رانسيم براي لامپ تصوير به كار مي رود. اكسيد است.رانسيم و اكسيد باريم براي محافظت اشعه در شيشه تلويزيون است.فاده مي شود، در ساخت سراميك هاي فريت مگنت، كربنات است.رانسيم مورد است.فاده قرار مي گيرد. اين كاني اصولاً در خميره، شيشه، چيني و لعاب مصرف شده كه باعث افزايش سختي و شفافيت سراميك مي شود. در صنعت الكترو سراميك كربنات است.رانسيم را در درجه حرارت بالا با اكسيد آهن تركيب نموده و به فريت تبديل مي كنند. پودر حاصله در 1200 درجه سانتي گراد ذوب شده و ماده اي به دست مي آيد كه داراي خاصيت مغناطيسي بسيار زياد مي باشد. براي الكترونيك روي از كربنات است.رانسيم است.فاده مي شود، بدين جهت كه ZnSo4 مقداري PbSo4 در خود دارد كه كربنات است.رانسيوم فلز Pb را از روي جدا مي كند و در نتيجه باعث افزايش خلوص Zn مي شود. از ديگر موارد است.فاده Sr و تركيبات آن در پزشكي، صنايع متالوژني، ذوب فلزات، تهيه گريس، مواد رنگي، فيزيك نور (اپتيك)، حمام هاي نمك گداخته و ... مي باشد.

Item Value
Srco3 97%max
Baco3 1.8%max
caco3 0.3%max
Na2o 0.3%max
Fe2O3 0.01%max
So4 0.35%max
Hcl 0.12%max
H2O2 0.3%max
A.P.S 3UM-5UM